اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی دشتستان خبر داد:

بهسازی 90 مدرسه در دشتستان توسط دانش‌آموزان بسیجی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی دشتستان از بهسازی و بازسازی 90 مدرسه در دشتستان توسط دانش‌آموزان بسیجی خبر داد.

بهسازی 90 مدرسه در دشتستان توسط دانش‌آموزان بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا نظری بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح هجرت در دشتستان اظهار داشت: طرح هجرت از طرح‌های ارزشمند و مهم است و هدف از اجرای اردوهای جهادی بسیج سازندگی در واقع غنی‌سازی اوقات فراغت، هدایت توانمندی‌ها و تقویت توان آموزشی و یادگیری دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از این اردوها افزود: در سال گذشته در این طرح دانش‌آموزان دختر و پسر در عرصه‌های مختلف بهسازی و بازسازی مدارس، کلاس‌های جبرانی، تقویتی، علمی و پژوهشی، آموزش‌های سلامت و پیشگیری از اعتیاد و حوزه‌های عمرانی و کشاورزی فعالیت چشمگیری داشته‌اند و امسال نیز استقبال خوبی از این اردوها داشته‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی دشتستان با تاکید بر لزوم تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: شناسایی، هدایت و به کارگیری قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانش‌آموزان از اهداف مهم بسیج سازندگی در طرح هجرت 3 است که باید برای این مهم تلاش کنیم.

نظری تصریح کرد: آشناسازی دانش‌آموزان با فرهنگ کار و تلاش از اهداف طرح هجرت است و دانش‌آموزان با این اردوها به سمت کار و فعالیت و تلاش حرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: امسال بیش از 130 هزار نفر کار در روز در طرح‌های مختلف جهادی محرومیت‌زدایی، بهداشت و سلامت، بهسازی و بازسازی مدارس، رنگ‌آمیزی، تعمیر میز و نیمکت، نقاشی، کلاس آموزش عقیدتی و ...مشارکت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی دشتستان از بهسازی 90 مدرسه در دشتستان خبر داد و گفت: بسیج و سپاه و آموزش و پرورش همکاری بسیار مطلوبی با هم دارند و امیدوار هستیم شاهد تداوم این همکاری‌ها باشیم.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول