اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بسیجی در عرصه انتظار بیدار است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجی در عرصه انتظار بیدار است و با بصیرت دشمنان اسلام و نظام را می‌شناسد.

بسیجی در عرصه انتظار بیدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام ظهر امروز در جشنواره میلاد ثارالله ویژه مسابقات قهرمانی بسیج کشور در شهرکرد با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، اظهار داشت: بسیجی منتظری است که نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان را می‌شناسد و می‌داند که دشمنان به دنبال آن هستند که ما را از خدا، معنویت و امام زمان(عج) جدا کنند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن در انحراف و تباهی جوانان کشور، افزود: ترویج خرافات و به تباهی کشاندن بشریت یکی از مهم‌ترین نقشه‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی است که به طور جدی در همه بخش‌ها و عرصه‌ها دنبال می‌شود.

نکونام تصریح کرد: بسیجی منتظر صادق است و لازمه تحقق آرمان‌های شهدا، ایستادگی بر دین و دستورات خدا و عمل به حلال و حرام است.

امام جمعه شهرکرد، خضوع در برابر فرمان خدا را راز و رمز رستگاری دانست و افزود: انسان باید در هر حال و در هر زمان و مکانی تنها برای رضای خدا کار کند و خضوع و خشوع داشته باشد.

نکونام در ادامه بر ضرورت فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان(ع) تاکید کرد و اظهار داشت: مشیت و حکمت الهی بر این تعلق گرفته است که امام زمان(عج) از نظرها پنهان باشد تا دست دشمنان از وی کوتاه باشد و واسطه فیوضات ربانی بر اهل زمین سالم بماند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس حجت خدا هر چند آشکار نیست، اما انوار هدایتش از پس پرده غیبت راهنمای افراد است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول