اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

امسال فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف افزایش داشت

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین از افزایش فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف در طول سال جاری خبر داد و گفت: بسیج با هدف کسب رضای خدا، بدون هیچ چشمداشتی بالاترین خدمات‌دهی را به مردم دارد.

امسال فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف افزایش داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سردار علی فضلی عصر امروز در همایش بزرگ بسیجیان خواهر و برادر نخبه نهاوند اظهار داشت: آن چه که انقلاب نوپای ایران اسلامی را در مقابل این همه تهاجم پیروز و سربلند کرده توکل بر خدا، حمایت از رهبری و برخورداری از اخلاص است.

وی به شرایط امروز کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز تهاجم فرهنگی دشمن به شیوه‌های مختلف در بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان نفوذ کرده که هوشیاری و بصیرت داروی شفابخش این مشکل است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور به تذکرات به موقع رهبری در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: صلاح دنیا و آخرت ما حرکت در مسیری است که حضرت امام خمینی(ره) و رهبری ترسیم کرده است.

وی به مسئولیت‌ها و مأموریت‌های بسیج مستضعفین در کشور پرداخت و ادامه داد: هر کجا که بسیج و روحیه بسیجی وارد عرصه شود مطمئناً پیروزی به دنبال دارد بنابراین امروز بسیج به عنوان گسترده‌ترین نهاد مردمی و فرهنگی در خدمت مردم در حال انجام مأموریت‌های محوله خود است.

فضلی تأکید کرد: امروز بسیج افتخار دارد که خود را سرباز رهبری و ولایت می‌داند و آن را با هیچ درجه و مقامی معاوضه نمی‌کند.

وی از افزایش فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف در طول سال جاری خبر داد و ابراز داشت: از آن جایی که روحیه و منش بسیج جز رضای خدا نیست بدون هیچ چشمداشتی بالاترین خدمات‌دهی را به مردم دارد.

فرمانده بسیج نهاوند نیز گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های بسیج بعد از طرح هجرت اجرای مطلوب و اثرگذار طرح شجره طیبه صالحین در شهرستان نهاوند است.

مرتضی خراسانی اظهار داشت: در این رابطه بیش از 100 حلقه صالحین در 80 منطقه شهری و روستایی به صورت مداوم با حضور مربیان مجرب و روحانیون علاقه‌مند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول