اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل مجلس محلی

بسیاری از مشکلات به وسیله خود مردم رفع می‏‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس، "مجمع مشورتی" یا "مجلس محلی" را اقدامی بزرگ و اساسی عنوان کرد که با فعالیت آن بسیاری از مشکلات توسط خود مردم و نمایندگان آنان رفع می‏‌شود.

بسیاری از مشکلات به وسیله خود مردم رفع می‏‌شود

علی‏رضا خسروی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: مجلس محلی در این 2 شهرستان می‏‌تواند به عنوان یک الگو در کشور مطرح شود تا مردم در دیگر نقاط کشور نیز با دست خودشان مشکلات موجود را ریشه‏‌یابی و رفع کنند.

وی با بیان اینکه اجرای درست چنین طرح و ایده بزرگ و مهمی نیاز به زمان زیادی برای بررسی‏‌های دقیق و نتیجه مناسب دارد، موضوع تشکیل مجلس محلی یا مجمع مشورتی را به عنوان یکی از مهم‏ترین و اساسی‏‌ترین کارهای پس از انتخابات در حوزه انتخابیه خود عنوان کرد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: برای این طرح تاکنون حدود 2 تا 3 هزار نفرساعت وقت کارشناسی صرف و نشست‏‌های کارشناسی زیادی برگزار شده است.

خسروی بیان کرد: هم‏‌اکنون توسط یک گروه از نخبگان شهر در حال بررسی هستیم تا نمایندگان و نخبگان اقشار مختلف از جای جای حوزه انتخابیه بازدید کنند، تا دورترین و نزدیک‏‌ترین روستاها و شهرها در بخش‏‌های مختلف این مجمع ساماندهی شوند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید کسانی را انتخاب کنیم که برای حداقل چهار سال، واقعاً در خدمت مردم باشند.

وی اضافه کرد: با پیگیری‏‌هایی که صورت گرفته، تا به حال ساختار اصلی مجلس محلی چیده شده است، مسئولان کمیسیون‏‌ها از نخبگان و مؤثران هر 2 شهرستان پیش‏‌بینی و انتخاب شده‏‌اند و تعریف عملکرد و شرح وظایف هر کدام از کمیته‏‌ها و بخش‏‌های این مجمع و مجلس در دستور کار قرار دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه قول‏‌هایی که زمان انتخابات داده‏‌ام اولویت کاری‏‌ام است، توسعه زیرساخت، آب، رفع موانع از کارگاه‏‌ها و مراکز تولیدی، حمایت همه‏‌جانبه از سرمایه‏‌گذاری، پیگیری مصوبات سفر، آموزش عالی و ارتقای جایگاه استان، شهرستان‏‌ها و روستاها را از جمله مواردی برشمرد که به طور ویژه پیگیری می‏‌شود.

نماینده اصولگرای مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هوشمندی مردم در انتخاب نمایندگان خود در مجلس،‌ حضور دو سوم نماینده جدید در مجلس را حائز اهمیت عنوان کرد.

خسروی گفت: مجلس نهم اصول‏گراتر از دوره قبل، بدون حاشیه، کاری و در راستای منافع ملی و وحدت‏گرا و پیرو منویات مقام معظم رهبری است و در عین تعامل با دولت، حافظ کامل منافع مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول