اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا:

بی‌نظمی در جلسات مجلس همخوانی با ولایت‌مداری ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری معظم انقلاب در همه ادوار مجلس خواستار رعایت نظم در مجلس بوده‌اند و معتقدیم که هرگونه غیبت و تأخیر ممتد و بیش از حد در تضاد با روحیه ولایت‌مداری است.

بی‌نظمی در جلسات مجلس همخوانی با ولایت‌مداری ندارد

 غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به طرح یک فوریتی لغو تعطیلات تابستانه مجلس اظهار کرد: هرگونه تعطیلاتی که در مجلس وجود داشته باشد برای ما نمایندگان مناطق محروم هیچ تفاوتی با عدم تعطیلی مجلس ندارد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: به اندازه‌ای مردم در حوزه‌های انتخابیه‌ای همچون بویراحمد و دنا مشکلات دارند که تعطیلی برای نمایندگان چنین حوزه‌هایی معنا ندارد.

زارعی ادامه داد: شاید این تعطیلی برای نمایندگان استان‌های برخوردار نوعی استراحت محسوب شود ولی برای ما نه تنها تعطیلی نیست بلکه نوعی کار فشرده و شبانه‌روزی خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: البته چنین تعطیلاتی برای ما لازم است چرا که فارغ از وظایفی که در مجلس داریم خواهیم توانست با فراغ بال بیشتری امور مردم را پی‌گیری کنیم که برای ما نوعی افتخار محسوب می‌شود.

زارعی با اشاره به این‌که در طول سال به اندازه کافی تعطیلات برای نمایندگان مجلس وجود دارد، تصریح کرد: از این رو از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود در هنگام برگزاری جلسات مجلس حضور همه جانبه داشته باشند.

وی وظایف اصلی نمایندگان را قانون‌گذاری و نظارت دانست و گفت: برخی کم‌کاری‌ها در سال‌های اخیر در شأن مجلس نظام اسلامی نبوده که امیدواریم در مجلس نهم روند به گونه‌ای دیگر باشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا به فرمایشات رهبری و اندرزهای ایشان به مجلس و نمایندگان اشاره کرد و گفت: آن‌چه که معظم‌له همواره از نمایندگان طلب کرده‌اند موضوع نظم و شرکت در جلسات مجلس و حضور در متن آن بوده است.

زارعی ولایت‌مداری در عمل را اجرایی کردن فرمایشات رهبری دانست و گفت: مجلس ولایت‌مدار همواره در پی عمل به دستورات رهبری است که امیدواریم در این دوره با حضور فعال در جلسات و پرهیز از کم‌کاری این فرمایشات عملیاتی شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول