اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتی و تنگستان:

همکاری با دولت اولویت مهم نمایندگان مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: یکی از اولویت‌های کاری و وظیفه‌ ما با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، همکاری با دولت است و در کنار آن نظارت بر امور و تذکر در مواقع لزوم از دیگر اولویت‌ها است.

همکاری با دولت اولویت مهم نمایندگان مجلس است

حجت‌الاسلام سید محمدمهدی پورفاطمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در زمینه اشتغال برای اقشار مختلف مردم فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان برای احداث مجتمع‌ها و کارخانه‌های بزرگ تولیدی است.

وی ادامه داد: در رابطه با وضعیت پروژه پارس شمالی و نفت سنگین کوه مند چندین جلسه برگزار شده و بنا داریم در نشست‌هایی با فرماندار، امام جمعه، استاندار، معاونین استاندار، مسئولان و مدیرانی که در استان هستند همکاری کنیم تا بتوانیم بخشی از مسئله بیکاری را حل کنیم.

پورفاطمی خاطر نشان کرد: گر چه امروز در دنیا بیکاری یک مسئله عادی است اما، در کشور ما با توجه به نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به‌ عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی امیدواریم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

پورفاطمی افزود: یکی از اولویت‌های کاری و وظیفه‌ ما با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، همکاری با دولت است و در کنار آن نظارت بر امور و تذکر در مواقع لزوم از دیگر اولویت‌ها است.

پورفاطمی اضافه کرد: چندین بار با سه نماینده دیگر صحبت کرده‌ و احساس کردم آقایان می‌خواستند کمی زمان بگذرد بعد جلسه مجمع را تشکیل بدهند البته در اکثر استان‌ها جلسات مجمع تشکیل و برنامه‌ها را مشخص و جلسات با مدیران را شروع کرده‌اند و امیدوارم ما هم بتوانیم هر چه زودتر جلسه مجمع را تشکیل بدهیم و برنامه‌ها را آغاز کنیم.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول