اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

خدمت به محرومان شعار تحقق یافتنی مجلس نهم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به محرومان شعار و هدف‌گذاری اصلی اهالی مجلس نهم است که تحقق آن بدون شک امکان‌پذیر است.

خدمت به محرومان شعار تحقق یافتنی مجلس نهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرمؤذن عصر امروز در گردهمایی رؤسا و معاونان بهزیستی اردبیل اظهار داشت: ما خدمت به محرومان و رفع نیازمندی آنها را بزرگ‌ترین وظیفه و مسئولیت خود می‌دانیم و معتقدیم اگر امروز در نظام اسلامی شأن و مرتبه‌ای وجود دارد، نشأت گرفته از خدمتگزاری صادقانه، بی‌منت و در شأن مردم است.

وی تعامل سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه را در حل مشکلات مردم یادآور شد و تصریح کرد: ما مددرسان مسئولان در خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم هستیم و هر چه در توان و بضاعتمان است صرف خدمت به این قشر کرده تا رضایت الهی را از این طریق فراهم کنیم.

پیرمؤذن یکی از ویژگی‌های نمایندگان را در سنگر خدمت‌رسانی قوه مقننه توجه به خواسته‌ها و مطالبات حقیقی مردم توصیف کرد و افزود: امروز دغدغه محرومان جامعه و عموم متدینان در کنار حفظ ارزش‌های متعالی اسلام، ایجاد بستر رفاه و آسایش مطلوب و کم شدن تنش‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها است که در این زمینه آمادگی داریم طرح و پیش‌نویسی از سوی استان‌ها، سازمان بهزیستی و دولت به مجلس ارایه شود تا بتوانیم از حق و حقوق مددجویان و افراد تحت تکلف آنها دفاع کنیم.

به گزارش فارس، نماینده مردم اردبیل در مجلس توسعه مجموعه‌های مردم نهاد و سمن‌ها را یادآور شد و خاطر نشان کرد: بنده در روزهای شنبه و دوشنبه در خدمت مسئولان هستم و تلاش می‌کنم با همراهی آنها مشکلات و معضلات و موانع قانونی در خدمت‌رسانی بی‌منت را شناسایی و رفع کرده تا در یک حرکت واقعی نظام اجتماعی سالم و کم دغدغه را شاهد باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان دوری از هرگونه اختلاف‌افکنی را بین نمایندگان، مردم و دولت یادآور شد و اضافه کرد: نباید اجازه داد که عده‌ای با دمیدن در کوره اختلاف نمایندگان و مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی از فرصت پیش آمده سواستفاده کنند بلکه بهتر است همه در یک جهت آن هم مسیر تعالی و رشد واقعی جامعه حرکت کنیم.

وی در پایان سخنان خود از تلاش انجمن معتادان گمنام شهرستان اردبیل و مرکز نگهداری معلولان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول