اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام در مجلس:

ایجاد فراکسیون مقابله با ریزگردها در مجلس پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فراکسیون مقابله با ریزگردها در مجلس پیگیری می‌شود.

ایجاد فراکسیون مقابله با ریزگردها در مجلس پیگیری می‌شود

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بارش گرد و غبار طی سال‌های گذشته مشکلات فراوانی را برای مردم استان ایلام و دیگر مناطق غربی کشور به وجود آورده است.

وی ادامه داد: بر این اساس رفع این معضل به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم استان ایلام از سوی نمایندگان پیگیری شده و در این راستا تلاش می‌شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: طی روزهای گذشته بیانیه‌ای در این خصوص به امضای 200 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که مناطق و حوزه‌های انتخابیه آنان درگیر با این پدیده بوده رسیده است.

شوهانی تصریح کرد: قرار است این موضوع به طور جدی از سوی نمایندگان استان‌های درگیر با این پدیده به ویژه استان ایلام پیگیری شود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: رفع این مشکل از طریق مقامات و از راه‌های بین‌المللی از دغدغه‌های نمایندگان مجلس از جمله نماینده مردم ایلام است.

وی متذکر شد: تشکیل فراکسیونی در خصوص مقابله با بارش ریزگرد‌ها از سوی نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

این نماینده مجلس در پایان اذعان داشت: خوشبختانه دیگر نمایندگان استان‌های غیر درگیر با این پدیده نیز با نمایندگان استان‌های درگیر همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول