اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اصلاح‌طلب واقعی امام حسین (ع) است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اصلاح‌طلبی در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها با نگاه و نگرش صحیح واقعی به نظر می‌رسد و امام حسین (ع) را باید اولین اصلاحگر جامعه دانست.

اصلاح‌طلب واقعی امام حسین (ع) است

سید حسین صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در شرایط فعلی اعتقادی به حزب ندارم اما یقین دارم که انسجام حزبی در استان اردبیل وجود ندارد.

وی در مورد تعبیر سیاسی اصلاح‌طلبی تصریح کرد: در عرصه سیاست هم آدم خوب و هم آدم بد وجود دارد اما مهم این است که هرگز از دایره انتظارات نظام و رهبری فراتر نرود.

استاندار اردبیل فتنه سال 88 را نماد آشکاری از این خروج مرگبار توصیف کرد و گفت: ما با اصلاح‌طلبانی که در فتنه 88 حضور داشتند هیچ همسویی و موضع مشترک نداریم اما اصلاح‌طلبانی که در مسیر حفظ منافع نظام، ملت و تبعیت از رهبری گام بردارند مورد قبول ما و جامعه هستند و افراد غافل در این زمینه باید اظهار پشیمانی و ندامت کنند.

با اعضای شورای شهر اردبیل اختلاف نظری ندارم

صابری در بخش دیگری از سخنان خود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: من با اعضای شورای شهر اردبیل و سایر شهرها اختلاف نظر ندارم و حتی سه بار آنها را دعوت کرده‌ام که برخی از آنها حضور یافته و برخی حضور نیافتند.

وی یادآور شد:‌ تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل و سایر شهرها از تذکرات قانونی و رفع ضعف و نقص بنده اظهار گلایه و ناخرسندی کرده‌اند در حالی که بنده آرزو دارم اعضای شورای شهر در نزد مردم محترم باقی بمانند.

رئیس شورای اداری استان عنوان کرد: اگر پیش از بنده مسئولان در جهت منافع مردم و جامعه به آنها تذکر نداده‌اند گناه بنده نیست در حالی که ما باید نقطه ضعف‌ها را گوشزد کنیم تا به اصلاح آن اقدام شود.

صابری موضوع استیضاح یکی از شهرداران استان اردبیل را بعد از یک هفته معارفه و آغاز به کارش از طرف شورای شهر یادآور شد و افزود: کدام عقل سلیم قبول می‌کند که شهردار یک شهر توسط شورا بعد از یک هفته استیضاح شود و دلیل آن نیز تهیه نکردن بلیط برای یکی از اعضای شورای شهر باشد.

این مسئول در مورد بلاتکلیف بودن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل و معارفه مدیر این مجموعه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بدون اطلاع ما مدیرمان را در تبریز معارفه کردند و منتظر معرفی مدیر جدید صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل هستیم.

استاندار اردبیل در خصوص حضور نیافتن خود در مراسم معارفه اولین مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز به خبرنگار فارس گفت: روز یکشنبه به ما اطلاع دادند که مدیر جدید را معرفی می‌کنیم و به دلیل آنکه ما به صورت هفتگی برنامه‌های خود را تنظیم می‌کنیم فرصتی برای حضور در این مراسم پیدا نکردیم که خود معاون وزیر نیز در جریان این موضوع بود.

صابری در پایان سخنان خود در مورد اختلاس صورت گرفته در یکی از سازمان‌های استان اردبیل اظهار داشت: به دلیل آنکه هنوز به این پرونده رسیدگی نشده و حکمی نیز صادر نشده است نمی‌توان اطلاعاتی در این زمینه منتشر کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول