اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی:

حزب موتلفه اسلامی در کنار مرجعیت و برای اسلام کار می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: این حزب پس از 50 سال فعالیت سیاسی همچنان در کنار مرجعیت و ولایت باقیست و برای اعتلای نام اسلام تلاش می‌کند.

حزب موتلفه اسلامی در کنار مرجعیت و برای اسلام کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی‌بخشایش صبح امروز طی مصاحبه با خبرنگاران در مورد حزب موتلفه اسلامی با نگاه به گرامیداشت شهدای گرانقدر 26 خرداد اظهار کرد: این شهیدان با کار معجزه‌آسایشان یعنی اعدام انقلابی حسنعلی منصور توانستند کاپیتولاسیون شاه و شیطان بزرگ را با حسنعلی منصور نخست وزیر فاسد دربار به گور بفرستند و آن را تا ابد در نطفه خفه کنند.

وی با اشاره به پنجاهمین سال تاسیس حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: این حزب با اطاعت از مرجعیت و رهبری امام خمینی و اینک مقام معظم رهبری با چنگ و دندان و زحمات فراوان به علت عدم وابستگی به قدرت زر و زور و تزویر با افتخاری ممتاز به راه خود که همان راه اسلام است، ادامه می‌دهد.

مقدسی‌بخشایش افزود: گردانندگان این حزب همگی افراد ممتاز و تابع ولایت بوده و هستند و اشخاصی همچون استاد عسگراولادی و مهندس حبیبی و دکتر بادامچیان و سایر اعضای شورای مرکزی همگی شلاق‌خورده و زندان کشیده‌های رژیم ستمشاهی و شهدای گرانقدر این تشکیلات موجب بلندآوازگی آن هستند و حزب موتلفه اسلامی در داخل و خارج از کشور با ایثار و ولایتمداری این چهره‌ها شناخته شده است.

وی اظهار کرد: مجلس نهم با میمنت و با انتخاب رئیس مجلس و هیئت رئیسه کار خود را آغاز کرد و ان‌شاءالله با جدیت و حضور دائمی و پرکار نمایندگان مجلس و تصویب قوانین گره‌گشا و هماهنگی با دولت و رفع مشکلات اقتصادی کوشاتر شوند و آن را به سرمنزل خود برسانند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فعالیت‌های دشمنان اسلام در داخل و خارج کشور، اظهار کرد: دشمنان اسلام در اتاق فکرشان دائما علیه جمهوری اسلامی توطئه کرده و برای مقابله با ما نقشه می‌کشند که الحمدالله تا به حال با رهبری الهی و وفاداری مردم عزیز به اسلام، این شیاطین هیچ غلطی نکرده و نخواهند کرد و لازم است دولت و مجلس که هر دو منتخب ملت هستند با اتحاد خودشان تهدیدات دشمن را خنثی کنند.

مقدسی‌بخشایش در مورد وقایع سوریه گفت: چون پشت پرده فتنه در سوریه، آمریکا و غرب هستند، این باعث وحدت اقشار و ملت سوریه شده است و غرب همانطور که در مصر، لیبی و تونس و سایر کشورها شکست خورده است ، در کشور سوریه نیز مفتضحانه شکست را قبول خواهد کرد و این هزینه غرب در سوریه ره به جایی نبرده و نخواهد برد.

وی گفت: پشتیبانی غرب از تروریستها در سوریه مشت ضد حقوق بشری سازمان حقوق بشر را باز کرد و رسوایی دیگری بر رسوایی غرب افزوده شد و پرونده سیاه خودشان را ضخیم‌تر و ضخیم‌تر می‌کنند و روزی تقاص گرگ‌صفتیشان را خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول