اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی

حزب مؤتلفه با تابلوی خود در انتخابات شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی گفت: حزب موتلفه در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده با کاندیدا و تابلوی خود این حزب، شرکت می‌کند.

حزب مؤتلفه با تابلوی خود در انتخابات شرکت می‌کند

حسن قاسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: مواضع حزب مؤتلفه برای شرکت در انتخابات ریاست‌ جمهوری آینده از سوی دبیرکل این حزب اعلام شده و تصمیم گرفته‌ایم که با تابلوی خود حزب مؤتلفه، در انتخابات آتی ریاست ‌جمهوری شرکت کنیم.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی بیان کرد: تصمیم‌گیری نهایی درباره معرفی کاندیدای واحد از سوی این حزب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده، از سوی شورای مرکزی حزب گرفته می‌شود، اما تمایل بدنه و اعضای حزب این است که خودمان کاندیدا داشته باشیم.

قاسمی گفت: آنچه در انتخابات آتی ریاست جمهوری قطعی است، رقابت سختی است که میان اصولگرایان خواهد بود و البته نباید در این فضای رقابت از مسائل بیرونی، غفلت کنیم.

وی با اشاره به پیروزی محمد مُرسی در انتخابات ریاست ‌جمهوری مصر یادآور شد: مُرسی در چند سطح با چالش مواجه است که مهم‌ترین آنها، چالش‌های منطقه‌ای و درونی است و البته مردم مصر، این مشکلات را نیز با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.

قائم‌مقام حزب مؤتلفه خراسان‌رضوی ادامه داد: در سطح بین‌الملل و منطقه‌ای، باید به فشار آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اشاره کرد که در چند روز اخیر تلاش کرده‌اند تا برای مُرسی، یک سابقه سلفی‌گری بسازند و از این طریق او را در مقابل شیعیان و کشورهای اسلامی قرار دهند.

قاسمی افزود: در سطح داخلی نیز، رئیس‌ جمهور مصر باید عناصر رژیم گذشته را از بدنه دولت کنار بگذارد و با خواسته‌های گروه‌های گوناگون سیاسی نیز به ‌نحوی کنار بیاید.

وی در پایان درباره روابط ایران و مصر نیز تاکید کرد: به‌ نظر می‌رسد با توجه به مواضع محمد مُرسی و هم‌چنین خوش‌بینی مقامات ایرانی، آینده سیاسی مناسبی در انتظار دو کشور باشد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول