اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهربابک:

جریان فتنه 88 نباید فراموش شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت‌ شهربابک با اشاره به 22 خرداد سالروز انتخابات ریاست جمهوری گفت: ‌ملت ایران نباید جریان فتنه سال 1388 را فراموش کند.

جریان فتنه 88 نباید فراموش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام علی مومنی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک اظهار داشت: دولت‌های غربی در سال‌های گذشته کشورهای اسلامی و‌ جهان سوم‌ را به حساب نمی‌آوردند، اما امروزه به لطف انقلاب اسلامی شاهدیم که دولت‌های غرب از این کشورها کرنش دارند و می‌ترسند.

وی ابراز داشت: در نشست‌های گروه 1+5 نماینده مقام معظم رهبری از حقوق ملت ایران دفاع می‌کند و ما می‌بینیم که دولت‌های غرب چطور از ملت ایران می‌هراسند.

مومنی عنوان کرد: ترس دولت‌های غرب از غنی‌سازی اورانیوم نیست، بلکه آنها از اسلام و دولت اسلامی می‌ترسند.

وی همچنین دولت‌های غرب و عربستان را ضد دمکراسی دانست و افزود: وقتی که در کشور خودشان ثبات‌، امنیت و دمکراسی وجود ندارد، چگونه می‌خواهند در کشورهای دیگر دمکراسی ایجاد کنند.

مومنی با بیان اینکه جریان فتنه سال 88 یکی از توطئه‌های دشمن بود، گفت: به لطف خدا و با درایت رهبری این فتنه عظیم دشمن از سر ملت ایران گذشت، اما نباید شجاعت، درایت و فداکاری‌های رهبر انقلاب اسلامی را فراموش کنیم.

خطیب جمعه شهربابک همچنین با اشاره به آیین معنوی اعتکاف و حضور بیش از یک هزار و 200 نفر در این مراسم ابراز داشت: در شهربابک بیش از 800 نفر خانم و بیش از 400 نفر از آقایان معتکف بوده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول