اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

خدمت‌رسانی به مردم فدای تفکرات حزبی نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: رسیدگی به مصالح عمومی بزرگ‌ترین خواسته مردم از مجلس جدید است و در این بین نباید خدمت‌رسانی به مردم فدای تفکرات حزبی شود.

خدمت‌رسانی به مردم فدای تفکرات حزبی نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام نعمت‌الله صالح با بیان این مطلب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: ماه رجب به عنوان مقدمه‌ای برای پاک شدن از ناهنجاری‌های اخلاقی و ورود به ماه مهمانی خداوند مطرح است و همگان باید تلاش کنند که از فرصت طلایی این ماه حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی ادامه داد: رعایت اخلاق اسلامی در تمامی امور زندگی و ایجاد دوستی و مهربانی در بین مردم از مهم‌ترین مواردی است که حضرت علی(ع) همواره به فرزندان خود گوشزد می‌کردند.

صالح در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) افزود: برپایی این مراسم باشکوه و مردمی پس از گذشت 23 سال از رحلت امام این نکته را به ما یادآور می‌شود که هر کس با اهداف الهی پا در عرصه‌های مختلف بگذارد خداوند به او عزت می‌بخشد.

امام جمعه موقت شهرضا با تشریح حضور چشم‌گیر مردم در تمامی عرصه‌های اجتماعی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و برجسته خود در تمامی عرصه‌های اجتماعی و سیاسی پس از انقلاب اسلامی امتحان خود را پس داده‌اند اما در حال حاضر شاهد بروز ناهنجاری در برخی حوزه‌های داخلی هستیم.

وی با اشاره به لزوم یک‌دلی و وفاق بین مسئولان اظهار داشت: مردم با وجود گرانی شدید و مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی هیچ‌ گاه از نظام فاصله نگرفته‌اند اما مسئولان باید بدانند که در صورت بی‌توجهی به خواسته‌های مردم باید در سرای قیامت پاسخ‌گوی اعمال خود باشند.

صالح با اشاره به اختلاف‌های به وجود آمده بین نماینده و فرماندار شهرضا و تبعات این مسائل در سطح شهرستان افزود: مسئولان باید بدانند که اختلاف‌های حزبی و جناحی یک گناه بزرگ است و هم‌دلی و هم‌اندیشی به عنوان مهم‌ترین راهکار حل مشکلات مردم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل مجلس نهم و خواسته‌های مردم از این مجلس ادامه داد: رسیدگی به مصالح عمومی بزرگ‌ترین خواسته مردم از مجلس جدید است و در این بین نباید تفکرات حزبی فدای خدمت‌رسانی به مردم شود.

امام جمعه موقت شهرضا اضافه کرد: از نماینده منتخب مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان انتظار داریم با محوریت امام جمعه کدورت‌ها و اختلاف‌های بیهوده را کنار بگذارند و خدمت‌رسانی شایسته به مردم شریف شهرضا را در رأس اهداف خود قرار دهند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول