اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو سابق حزب جمهوری اسلامی:

250 گروه ضد انقلاب در مقابل حزب جمهوری اسلامی صف‌آرایی کردند

خبرگزاری فارس: عضو سابق حزب جمهوری اسلامی گفت: تعداد 250 گروه ضد انقلاب در مقابل حزب جمهوری اسلامی صف‌آرایی کردند.

250 گروه ضد انقلاب در مقابل حزب جمهوری اسلامی صف‌آرایی کردند

ستار هدایتخواه امروز و به مناسبت سالروز هفتم تیر و شهادت تنی چند از اعضای مؤثر حزب جمهوری اسلامی و به خصوص دبیرکل آن شهید آیت‌الله دکتر بهشتی اظهار کرد: این تشکیلات اسلامی و انقلابی یکی از بازوان انقلاب در آن دوره بود که یک تنه در مقابل امپریالیست و سوسیالیست‌ها ایستادگی کرد.

عضو سابق حزب جمهوری اسلامی بیان داشت: این تشکیلات که در پیشانی آن بزرگانی از جمله مقام معظم رهبری و شهیدان بهشتی و باهنر قرار داشتند با تأسی به ولایت مطلقه فقیه در برابر همه ترفندها و توطئه‌هایی که علیه نظام شکل می‌گرفت ایستادگی می‌کرد.

هدایتخواه ابراز داشت: این تشکیلات انقلابی که برآمده از متن نهضت اسلامی بود در مقابل همه تهمت‌ها و افتراها ایستاد و خستگی‌ناپذیر به مانند سدی سدید اجازه خودنمایی به منحرفین را نداد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این تشکیلات یک تنه در مقابل 250 گروه و جریان ضد انقلابی ایستادگی کرد و چهره واقعی بسیاری از آن‌ها را برای مردم نمایان ساخت.

این عضو سابق حزب جمهوری اسلامی تصریح کرد: شهید مظلوم بهشتی همانند سیبلی در مقابل این همه هجمه ایستادگی کرد و با شهادت خود نشان داد که هیچ‌گاه به دنبال قدرت نبود بلکه به قول خودش شیفته خدمت به مردم و کشور بود.

هدایتخواه ولایتمداری را مهم‌ترین مشخصه حزب جمهوری اسلامی دانست و افزود: کادرسازی و پرورش افراد متدین و معتقد به خط ولایت مهم‌ترین کارکرد حزب جمهوری اسلامی بود که اکنون از ثمره آن استفاده می‌کنیم.

وی وظیفه همه دلسوزان نظام را تبیین راه و اندیشه شهید بهشتی دانست و گفت: شناخت افکار و بینش شهید بهشتی کلاس درس بصیرت‌آموزی برای جوان متعهد و انقلابی کنونی خواهد بود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول