اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

حزب جمهوری اسلامی مسیر انقلاب را برای مقابله با انحراف هموار کرد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یکی از کارکردهای حزب جمهوری اسلامی را مقابله با انحراف دانست و گفت: حزب جمهوری اسلامی مسیر انقلاب را برای مقابله با انحراف هموار کرد.

حزب جمهوری اسلامی مسیر انقلاب را برای مقابله با انحراف هموار کرد

سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی در سرچشمه تهران اظهار کرد: در حزب مؤتلفه بر خود می‌بالیم که یکی از اعضای شورای فقهای تشکیلات مؤتلفه اسلامی آیت‌الله شهید دکتر بهشتی بوده است.

وی به خصوصیات بارز اخلاقی آن شهید اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی دارای متانت و سعه صدر بودند و دشمن نیز با سوءاستفاده از این موضوع هر چه می‌توانست به تخریب شخصیت آن شهید والامقام می‌پرداخت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شاخه کهگیلویه و بویراحمد شهید بهشتی را در صف نخست مبارزه با نفاق دانست و گفت: آن عالم برجسته در این راه مجاهدت‌ها کرد و با شهادت خود چهره کریه و واقعی نفاق را بر ملا ساخت و بر اساس آن اکنون انقلاب ما در مسیر همواری برای کنار زدن این خط الحادی رو به حرکت است.

دانشی با بیان این‌که برخی از منحرفین کنونی از مطرودین حزب جمهوری اسلامی در آن زمان بودند، تصریح کرد: چهره این افراد از همان هنگام برای شهید بهشتی شناخته شده بود و اکنون پس از 30 سال به صورت آشکارا چهره آن‌ها برای مردم عیان شده است.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حزب جمهوری اسلامی در کار تشکیلاتی خود هیچ‌گاه به خود متوسل نشد و همه چیز را برای مردم و نظام و رهبری و البته خدا می‌خواست.

وی به کار بردن واژه "بهشتی به تنهایی یک ملت بود" را از سوی امام نشانه بزرگی و عظمت آن شهید والامقام دانست و گفت: حزب جمهوری اسلامی توسط عالمان بزرگی همچون شهید باهنر و مقام معظم رهبری پی‌ریزی و خالصانه‌ترین خدمات توسط این تشکیلات به نظام و انقلاب ارائه شد.

دانشی کادرسازی و تربیت مدیران مخلص و متعهد به انقلاب را از عملکردهای مهم و اثرگذار حزب در ادامه حیات انقلاب دانست و گفت: بسیاری از موفقیت‌های کنونی را مدیون ایثارگری مجاهدان نستوه انقلاب در حزب جمهوری اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: باید افکار و اندیشه‌های شهید بهشتی برای جوانان و نوجوانان به درستی تفهیم و تبیین شود که خود کلاس درسی بزرگ برای نشر بصیرت در جامعه است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول