اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان:

مساجد را به بخش فرهنگی شهرها متصل کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان گفت: مساجد را به بخش فرهنگی شهرها متصل کنیم.

مساجد را به بخش فرهنگی شهرها متصل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، سیدحسن ساداتی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی که در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: حضور روحانیون در سازمان تبلیغات اسلامی بسیار ضروری است زیرا باید مراکز فرهنگی و مذهبی را در شهرها به یکدیگر متصل کنیم.

وی افزود: نقش مساجد در ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی بی‌بدیل است و همه مسئولان به خوبی بر این امر واقف هستند پس باید در این زمینه نهایت تلاش و همت خود را به کار گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان با بیان اینکه مسجد در اسلام پناهگاهی امن برای ما مسلمین است، گفت: باید در راستای ارتقای بخش‌های مختلف اجتماعی تلاش کرد زیرا جوانان امروز بیش از گذشته در معرض تهدیدات شیطانی دشمنان نظام و اسلام قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، خاطرنشان کرد: مساجد در ماه مبارک رمضان همواره بیش از سایر ماه‌ها مورد توجه و اقبال مسلمین قرار می‌گیرند و اقشار مختلف همه ساله در این ماه برای آشنایی بیشتر با مفاهیم اسلام و فرهنگ قرآن به طور گسترده‌تر به مساجد مراجعه می‌کنند.

ساداتی با بیان اینکه آرامش واقعی را در مساجد و خانه خدا می‌توان یافت، افزود: باید با ایجاد انگیزه بین جوانان، آنها را در برنامه‌های فرهنگی و معنوی مساجد تشویق کرد و بیش از پیش در راستای ارتقای فعالیت مساجد آبادان تلاش کرد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول