اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم:

مسئولان زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی را در مساجد فراهم کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: مساجد محل مناسبی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی به شمار می‌روند و مسئولان باید زمینه توسعه این فعالیت‌ها را در مساجد فراهم کنند.

مسئولان زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی را در مساجد فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم محمدحسین زندویان شنبه شب در نشست کانون‌های مساجد شهرستان دیلم اظهار داشت: مساجد محور و جایگاه رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هستند و باید زیرساخت‌های لازم در این راستا فراهم شود.

وی تصریح کرد: امروز همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها در مساجد با هدف جذب جوانان و نوجوان انجام می‌شود، بنابراین این برنامه‌ها باید به روز و متناسب با نیازهای این قشر طراحی و اجرا شود.

زندویان ادامه داد: همچنین باید امکانات لازم فراهم شده و فضایی مناسب نیز برای این فعالیت‌ها در نظر گرفته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم یادآور شد: نقش و جایگاه مساجد در پرورش و رشد فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی جوانان و نوجوانان انکارناپذیر است و مسئولان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مساجد بیان کرد: مساجد با عنوان محور و پایگاه رشد و توسعه فعالیت‌های فرهنگی می‌توانند در راستای توسعه فعالیت‌های اوقات فراغت نقش بسزایی داشته باشند.

زندویان اظهار داشت: متولیان امور فرهنگی برای بهره‌مندی از فضاهای فرهنگی مساجد در راستای برپایی کلاس‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان دیلم در برپایی کلاس‌های طرح تابستانه ویژه اوقات فراغت همکاری مطلوبی داشته‌اند.

زندویان اضافه کرد: فصل تابستان فصل رویش و پرورش استعدادهاست که در این زمینه کانون‌های فرهنگی و هنری محل مناسبی در راستای رشد این فعالیت‌ها محسوب می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم خاطر نشان کرد: در شهرستان دیلم در شمالی‌ترین نقطه استان بوشهر 17 کانون فرهنگی هنری در آن فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول