اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رباط‌کریم خبر داد

تشکیل کمیته دائمی نظارت بر بازار در رباط‌کریم/ مبارزه جدی با گران‌فروشی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رباط‌کریم اعلام کرد: برای کنترل قیمت کالاها و خدمات کمیته دائمی نظارت بر بازار در این شهرستان تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیته دائمی نظارت بر بازار در رباط‌کریم/ مبارزه جدی با گران‌فروشی

سیدعبدالرسول سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم اظهار داشت: هر ساله در پایان سال به طور کاذب قیمت کالاها و خدمات در کشور افزایش می‌یابد که به همین دلیل دولت تمهیداتی برای کنترل قیمت‌ها در روزهای پایانی سال اتخاذ می‌کنند.

وی تصریح کرد: این تمهیدات در دو بُعد تأمین کالاهای مورد نیاز مردم و هم‌چنین نظارت بر عملکرد اصناف انجام می‌شود که نقش بسیار زیادی در کنترل بازار خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در روزهای پایانی سال 90 برای انجام وظایف قانونی کمیته‌ای را تحت عنوان نظارت بر بازار تشکیل داده و به صورت مستمر با سرکشی از واحدهای صنفی عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دادیم.

سجادی تأکید کرد: تشکیل این کمیته و انجام نظارت‌های ویژه که با همکاری و حضور فعال فرمانداری رباط کریم انجام شد، در نهایت شرایط ایجاد کرد که بازار کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال 90 در شهرستان رباط‌کریم دچار نوسانات کم‌تری شده و مردم از این بابت رضایت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل دستاوردهای خوبی که در این حوزه داشتیم، در آخرین جلسه کمیته نظارت بر بازار در رباط کریم تصویب شد که فعالیت این کمیته به صورت دائمی باشد.

این مسئول اقتصادی در شهرستان رباط‌کریم متذکر شد: انتظار داریم که مدیران واحدهای صنفی همکاری لازم را با کمیته فوق داشته باشند.

* با گران‌فروشی و کم‌فروشی به شدت برخورد می‌کنیم

سجادی با اشاره به برخی افزایش قیمت‌ها در رباط‌کریم اظهار داشت: این موارد محدود بوده است، اما واحدهای نظارتی با افزایش نظارت‌های خود به دنبال اجرای کامل قانون هستند.

وی تأکید کرد: به طور قطع موضوعاتی مانند گران‌فروشی و یا کم‌فروشی که به صورت مستقیم به مردم آسیب می‌رساند، مسئله‌ای نیست که بخواهیم از کنار آن به راحتی عبور کنیم.

وی متذکر شد: بنابراین به واحدهای صنفی مستقر در این شهرستان بار دیگر هشدار می‌دهم که در صورت کوچک‌ترین تخلفی مبنی بر گران و یا کم فروشی، برخورد قاطع و شدید قانونی با متخلفان خواهیم داشت.

سجادی در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تعامل اصناف، مجامع امور صنفی و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط،‌ شاهد خدمات‌رسانی مطلوب به مردم در این حوزه طی سال جاری باشیم.

انتهای پیام/ر30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول