اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت ارومیه:

مشکلات بهداشتی بیمارستان‌های ارومیه برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت ارومیه گفت: مشکلات بهداشتی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ارومیه برطرف می‌شود.

مشکلات بهداشتی بیمارستان‌های ارومیه برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی صدقیانی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران بیمارستان‌های ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه رعایت مسائل بهداشتی در بیمارستان‌ها از موارد اولویت‌دار است از این رو مشارکت مسئولان بیمارستانی در این امر ضروری است.

وی با بیان اینکه شهرستان ارومیه دارای 11 بیمارستان دولتی و خصوصی است، افزود: مشارکت جدی مسئولان بیمارستان‌های این شهرستان سبب حل مشکلات موجود در زمینه بهداشت می‌شود.

صدقیانی با تاکید بر ارتقای سطح بهداشت عمومی در بیمارستان‌ها گفت: رعایت مسایل بهداشتی در بیمارستان‌ها اولویت اول در رتبه‌بندی بیمارستانی بوده و رعایت این امر از اهمیت ویژه‌ای برای مردم جامعه برخوردار است.

وی با اشاره به حساسیت مردم به این امر اضافه کرد: مسئولان بهداشت ارومیه نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند و به رعایت آن حساسیت نشان می‌دهند چراکه در این راستا بیمارستان‌های شهرستان ارومیه با اجرای موفق امحا زباله‌های عفونی بیمارستانی به روش بی‌خطرسازی، طرح ساماندهی زباله‌های عفونی مراکز درمانی نیز به طور متمرکز در دست پیگیری است.

صدقیانی ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط ارومیه به صورت مستمر پیگیر موضوع بهداشت بیمارستانی هستند و آن را به صورت مداوم رصد می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت ارومیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با همکاری بخش خصوصی دستگاه امحا زباله‌های عفونی برای جمع‌آوری، حمل و بی‌خطر‌سازی پسماند‌های عفونی مراکز خصوصی در سایت زباله نازلو نصب شده و بیش از 60 درصد درمانگاه‌های خصوصی را زیر پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول