اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت جیرفت خبر داد

انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری تب کریمه‌کنگو

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: اقدامات آموزشی لازم برای پیشگیری و مبارزه با بیماری تب کریمه‌کنگو در جیرفت انجام شده است.

انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری تب کریمه‌کنگو

لطفعلی مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این مرکز در ارتباط با مراقبت تب کریمه‌کنگو اظهار داشت: اول خرداد ماه امسال با اطلاع از وجود این بیماری در کشور 2 جلسه اضطراری واحد مبارزه و بهداشت محیط با حضور کارشناسان ستاد مباره با بیماری‌ها و بهداشت محیط مرکز بهداشت تشکیل شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های این مرکز افزود: در راستای افزایش اطلاعات عموم مردم برای پیشگیری از گسترش بیماری در روزنامه‌های محلی نیز مطالب آموزشی در این زمینه منتشر شد.

مسلمی با اشاره به برگزاری جلسه آموزشی برای صنف قصاب در جیرفت تصریح کرد: در این راستا کارگروه سلامت نیز با حضور مسئولان اداره‌ها و رسانه‌های شهرستان در ماه گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به توزیع 2 هزار نسخه تراکت آموزشی در سطح شهر خاطرنشان کرد: کارگروه عفونت‌های بیمارستانی نیز در بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت با حضور تعدادی از پرستاران این بیمارستان برگزار شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت گفت: برای پیشگیری و مبارزه با این بیماری 40 حلقه ویدئو سی‌دی برای کارکنان بهداشتی و درمانی مراکز زیر پوشش ارسال شد.

مسلمی ابراز داشت: همچنین در این راستا 100 تراکت آموزشی نیز در مراکز زیر پوشش، بیمارستان‌ها و مطب‌های بخش خصوصی برای اطلاع‌رسانی به کارکنان بهداشتی و درمانی توزیع شد.

وی با بیان اینکه تیزر آموزشی نیز در این ارتباط در تلویزیون شهری نمایش داده شد، اذعان داشت: 106 بنر آموزشی نیز در مکان‌های پر ازدحام، قصابی‌ها و کبابی‌های سطح شهر نصب شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول