اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان بازدید از بازار بندرعباس

استاندار هرمزگان خواستار تشدید نظارت و کنترل بازار شد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از بخش‌هایی از بازار بندرعباس بازدید کرد و با مشاهده گرانی و قانون‌شکنی‌ واحدهای صنفی‌ خواستار تشدید نظارت و کنترل بازار شد.

استاندار هرمزگان خواستار تشدید نظارت و کنترل بازار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت موجود بازار، تخلفات متعدد فروشندگان را نشانه نظارت ضعیف بخش‌های مختلف دانست.

وی در جریان این بازدید علاوه بر صدور دستورات فوری برای برخورد قانونی با متخلفان خواستار اتخاذ تدابیر جدی و جدید برای ساماندهی به آشفتگی‌های بازار شد.

نماینده عالی دولت در استان هم‌چنین با مشاهده وضعیت عرضه ماهی توسط دستفروشان خارج از بازار پشت شهر، از بی‌توجهی مسئولان مربوطه به شدت انتقاد کرد.

عزیزی اضافه کرد: وضعیت موجود نشان می‌دهد نحوه نظارت و کنترل بازار موثر نبوده و مردم حق دارند در این زمینه ناراضی باشند.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه اظهار کرد: کنترل نکردن بازار جفا در حق مردم است و متولیان باید پیش از این تکلیف را مشخص می‌کردند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: مسئولان در کنار تمام اقدامات زیربنایی و عمقی باید رضایتمندی مردم و کنترل بازار را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: هر چند اقدامات بزرگ، زیربنایی و عمرانی باید با سرعت پیش برود اما امر مهم بازرسی و نظارت نیز باید به صورت مستمر و اقدام همیشگی باشد.

نماینده عالی دولت در استان از روند حاکم بر بازار در بخش‌های مختلف اعلام رضایت نکرد.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهید عده کمی در بازار اخلال کرده و به مردم گران‌فروشی و کم‌فروشی کنند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز دست‌هایی به دنبال این هستند که مردم و بازار را دچار مشکل کنند، افزود: نظارت بر قیمت اجناس در بازار حضور میدانی را می‌طلبد.

وی ادامه داد: قابل قبول نیست که مردم به دلیل کم‌توجهی مسئولان مورد اجحاف قرار گیرند.

عزیزی تصریح کرد: آنچه مشاهده شد موارد محدود از یک تخلف جزئی نبود، بلکه حاکم شدن بی‌نظمی و گسترش موارد متعدد از تخلفات در بخش وسیعی از بازار بود.

نصب نکردن اتیکت قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه کالاهای غیر بهداشتی و غیر مجاز، عدم برخورداری برخی از واحدهای صنفی از مدارک قانونی کافی از جمله ایرادهای مشاهده شده در جریان این بازدید بود.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول