اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت آبادان خبر داد

پیشرفت 50 درصدی سرشماری طرح پزشک خانواده در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت: با توجه به مراحل سه‌گانه طرح سرشماری عمومی ویژه پزشک خانواده، شبکه بهداشت آبادان تاکنون 50 درصد مناطق شهری را پوشش داده است.

پیشرفت 50 درصدی سرشماری طرح پزشک خانواده در آبادان

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: سرشماری طرح پزشک خانواده در سه مرحله که شامل مراجعه حضوری به درب منازل، ارسال نامه به ادارات و صنوف برای نام‌نویسی کارکنان و مرحله آخر نیز جمع‌آوری اطلاعات طرح به‌عنوان فراخوان عمومی است، برگزار می‌شود.

وی در خصوص مراجعه حضوری رابطین بهداشت به درب منازل افزود: در این مرحله رابطین با مراجعه به درب منازل و تحویل فرم‌های مربوطه از شهروندان خواستند با تکمیل فرم در 72 ساعت آینده برای ثبت‌نام در سامانه اطلاعاتی پزشک خانواده و استفاده از این طرح همکاری کنند.

رئیس مرکز بهداشت آبادان ادامه داد: در این مرحله شبکه بهداشت 22 تیم از افراد شاغل در شبکه را به گروه‌های دو، سه و چهار نفره تقسیم کرده و برای اخذ اطلاعات به مناطق مختلف شهری فرستاده است.

وی اضافه کرد: سرشماری در روستاهای شهرستان آبادان پایان یافته و 50 درصد باقی مانده از مناطق شهری تا پایان مدت قانونی انجام و وارد سامانه اطلاعاتی شبکه بهداشت می‌شود.

جعفری در خصوص ثبت‌نام پزشکان شهرستان آبادان در این طرح گفت: خوشبختانه استقبال مناسبی از سوی پزشکان عمومی آبادان برای نام‌نویسی در مرحله اول طرح ورود پزشکان به سامانه انجام شده و در مراحل بعدی حضور کادر درمانی اعم از پرستاران، کارشناسان تغذیه و روانشناسی بالینی الزامی است.

وی ادامه داد: پزشکانی که برای نام‌نویسی در این طرح اقدام می‌کنند باید قرارداد‌های قبلی خود را کنسل کرده و برای ورود به طرح پزشک خانواده و همکاری با شبکه بهداشت اقدام کنند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول