اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل خبر داد

کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش زابل در استان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: شورای آموزش و پرورش زابل در سطح استان، رتبه برتر را کسب کرده است.

کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش زابل در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زابل با حضور فرماندار اظهار داشت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین ماموریت و کار آموزش و پرورش در سال 90 زمینه‌سازی برای همراهی همه دستگاه‌ها و خانواده‌ها به منظور اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش بود.

وی با اشاره به سازماندهی صددرصد مدارس ابتدایی در شیفت صبح افزود: شورای آموزش و پرورش شهرستان زابل موفق به کسب رتبه برتر شوراهای آموزش و پرورش در استان شده است.

مدیر آموزش و پرورش زابل ادامه داد: تالیف کتاب قرآن دوره انتقال سواد آموزی، اعزام 4هزار نفر از دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور از مهم‌ترین فعالیت‌های این مدیریت در سال 90 بوده است.

معزی بیان داشت: تمام شرایط لازم برای اجرای ساختار نظام 3-3-6 در شهرستان زابل فراهم است و در این زمینه جلسات متعددی با مدیران مجتمع‌ها، مدارس و اولیاء دانش‌آموزان انجام شده و معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی در حال برگزاری دوره‌های مربوطه هستند و ابلاغ‌های تمامی معلمان صادر شده است.

وی از راه‌اندازی 35 مدرسه قرآنی در سال قبل خبر داد و گفت: تعداد 4 هزار نفر از دانش‌آموزان در این کلاس‌ها حضور داشته و برای آنان گواهینامه روخوانی و روان‌خوانی صادر شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش زابل کسب 27 رتبه استانی در مسابقات فرهنگی و هنری را افتخارات دیگر برای این مدیریت در سطح استان دانست و یادآور شد: در جشنواره استانی الگوهای برتر تدریس نیز همکار فرهنگی این مدیریت رتبه نخست استانی را از آن خود کرد.

معزی از تهیه و چاپ کتاب چهره‌ای ماندگار در استان خبر داد و افزود: تعداد هزار و 200 دانش‌آموز در این کتاب گنجانده می‌شوند که از این تعداد 409 نفر از دانش‌آموزان شهرستان زابل هستند که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی کسب این موفقیت‌ها را به همه معلمان، دانش‌آموزان و اولیاء آنان تبریک گفت و از همراهی و همکاری اعضای شورای آموزش و پرورش، دستگاه‌های اجرایی، صدا و سیما و خبرگزاری فارس برای انعکاس به موقع اخبار و برنامه‌های آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول