اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

فضای آموزش و پرورش بخش بهمن در شأن مردم نسیت

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه از عدم استقرار نمایندگی آموزش و پرورش در محلی در شأن مردم این بخش انتقاد کرد.

فضای آموزش و پرورش بخش بهمن در شأن مردم نسیت

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایندگی آموزش و پرورش در بخش بهمن با انتقاد شدید از وضعیت این نمایندگی اظهار داشت: فضای در اختیار آموزش و پرورش در این بخش بیشتر یک خانه سرایداری است و در شأن مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم ابزار لازم را می‌طلبد، افزود: فضای مناسبی برای خدمت به مردم در اختیار ندارید و آموزش و پرورش باید موظف به ساخت مرکزی در خور مردم بخش بهمن شود.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر بپذیریم که در این بخش دانش‌آموز و معلم داریم، خدمت‌رسانی به آنان باید در دستور کار باشد و نخستین مؤلفه‌ای که در این راستا باید مدنظر قرار داشته باشد، ساختمان مناسب است و باید آموزش و پرورش در این مسئله پاسخگو باشد.

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش بهمن نیز در این دیدار اظهار داشت: 33 مدرسه شامل شش دبیرستان، شش راهنمایی و 21 مدرسه ابتدایی با 2هزار و 350 دانش‌آموز در بخش بهمن فعالیت می‌کنند که یک سوم جمعیت محصل شهرستان را شامل می‌شوند.

محمدعلی احمدی افزود: یکی از خواسته‌های مردم، استقلال این نمایندگی و تبدیل به اداره است که با وجود گذشت 12 سال محقق نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود آنکه در جواب درخواست ما اعلام می‌شود بنای دولت بر تمرکززدایی است، اما شاهد هستیم که نمونه‌های دیگری در استان یزد وجود دارد که از لحاظ تعداد دانش‌آموز، وضعیت بدتری نسبت به این نمایندگی داشته و به خواسته خود رسیده‌اند.

احمدی افزود: خواسته دانش‌آموزان، راه‌اندازی رشته‌های علوم انسانی و تجربی حداقل در مرکز بخش است اما هر سال شاهد حذف یکی از این رشته‌ها و مراجعه دانش‌آموزان برای ادامه تحصیل به مرکز شهرستان هستیم.

وی ادامه داد: سال پیش رشته تجربی حذف شد و رشته انسانی فعال بود و امسال بر عکس این مسئله اتفاق افتاد.

احمدی در مورد ساختمانی که این نمایندگی در آن مستقر است، اظهار داشت: ساختمان را از اداره پست کرایه کرده‌ایم و با سه پرسنل آن را اداره می‌کنیم.

انتهای پیام/خ20/گ1003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول