اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

برای حفظ عدل در جامعه مهدوی باید تلاش کرد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: برای حفظ عدل در جامعه مهدوی تلاش کنید.

برای حفظ عدل در جامعه مهدوی باید تلاش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدحمید پیشنماز در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره خوارزمی که در محل تالار ابن‌هیثم مرکز تربیت معلم شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: در این آیات فقط برای آدمی در زندگی تلاشی که همراه با توکل به خداوند باشد، مدنظر است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با اشاره به نیمه شعبان گفت: نیمه شعبان، روز میلاد کسی است که ذخیره خداوند بر روی زمین نامیده می‌شود.

وی با اشاره به روایاتی دیگر درباره تکمیل علم با ظهور حضرت مهدی (عج) بیان داشت: هنگامی که مهدی (عج) از غیبت بیرون می‌آید تمام حلقه‌های مفقوده علوم یافته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روایاتی دیگر آمده است که اگر علم 27 حرف داشته باشد مهدی (عج) 25 حرف آن است، ادامه داد: بنابراین با تمام پیشرفت‌های علمی در جهان ما تنها توانستیم به دو حرف از آن دست پیدا کنیم و حضرت صاحب‌الزمان (عج) 25 حرف دیگر آن است.

وی خطاب به دانش‌آموزان تاکید کرد: برای حفظ عدل و دست‌یابی به جامعه‌ای شایسته به شما دانش‌آموزان توصیه می‌کنم با تلاش خود این زمینه را فراهم سازید.

پیشنماز بیان داشت: امیدواریم که سایه‌های درخت علم بر سر دانش‌آموزان بیشتری در استان خراسان‌رضوی گسترده شود و هر ساله تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره افزایش پیدا کند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی تصریح کرد: ما امیدواریم بتوانیم افق 1404 را به دست شما عزیزانی فراهم کنیم که کمربندهای علمی را بسته‌اید تا یک کشور نمونه را در خاورمیانه به دنیا معرفی کنید تا الگویی برای مهدویت در دنیا باشد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول