اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر راه و شهرسازی:

فرهنگ مهدویت توانایی حل تمام مشکلات جهان را دارد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: فرهنگ مهدویت توانایی حل تمام مشکلات جهان را دارد.

فرهنگ مهدویت توانایی حل تمام مشکلات جهان را دارد

به گزارش خبرگزاری بستک از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم بهاری بعد از ظهر امروز در ادامه همایش امام مهدی (عج) و ادیان ابراهیمی که در بستک در حال برگزاری است، ضمن تأکید بر اهمیت ظهور اظهار داشت: امام مهدی (عج) موعود و منجی امت‌هاست و دنیا به سویی حرکت می‌کند که شرایط برای ظهور مهیّا شود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که منتظران برای ظهور آماده نشده باشند ظهور صورت نخواهد گرفت و باید امروزه ابزار ظهور را اماده کرد و بالا بودن آگاهی انسان‌ها و مطّلع کردن آنها از حقیقت ظهور در اولویّت قرار دارد.

مشاور معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آنچه بعد از رنسانس در غرب تاکنون رخ داده است مبارزه با اسلام است و سعی دارند همیشه تسلّط خود را بر جهان اسلام حفظ کنند و آنها را در ناآگاهی نگه داشته‌اند و بیداری اسلامی ایجاد شده را تحمل نمی‌کنند.

بهاری یادآور شد: مستکبران با اسلامی که دردها را فریاد می زند و به دنبال حل گرفتاری‌های همه جهان است مشکل دارند آنها اسلامی گوشه گیر،‌ غفلت طلب و بی خطر را می‌خواهند به همین دلیل با حرکت‌های رهایی بخش به شدت برخورد و آنها را از مسیر اصلی منحرف می‌سازد و انقلاب را به نام خودشان تغیییر شکل می‌دهند.

وی ابیان داشت: تمام ملت‌ها و امت‌های جهان دنبال ظهورند و براساس تحقیقات صورت گرفته 36 اسم در ملل مختلف برای امام (عج) نقل شده است و آمدنش ابزار نجات امت‌ها را فراهم می‌سازد و مقدمه ظهور آن است که عقل‌ها بیدار شود که خوشبختانه نشانه‌هایش در منطقه دیده می‌شود.

مشاور معاون وزیر راه و شهر سازی تأکید کرد: امروزه اسلام به دنبال مدیریّت دنیا و تمام بشر است و امام زمان (عج) با ظهورش این کار را انجام خواهد داد و در این راه نیاز به اسلحه ندارد زیرا ایشان از قلب‌ها وارد می‌شوند و به دنبال درمان تمام دردهاست.

بهاری شکستن هیمه مستکبران و شیاطین عالم را کار سختی دانست و گفت: امروز اسلام و در رأس آن ایران این کا را کرده است و ما به عنوان منتظران ظهور وظیفه داریم عقل‌ها را تحریک کنیم و باید صدای ما به تمام عالم برسد.

وی در ادامه به جلوه‌های ظهور در آثار غربیان پرداخت و افزود: طی سال‌های اخیر در آثار مختلف غربیان به ویژه در حوزه سینما و تولیدات هالیوود شاهد مخدوش کردن چهره و نشانه‌های ظهور هستیم و سعی دارند ذهن جوان‌ها را منحرف سازند و ضرورت دارد راه مبارزه با این خرافات در پیش گرفته شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول