اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد هرمزگان:

فرهنگ مهدویت آینده انقلاب را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: فرهنگ مهدویت آینده انقلاب را بیمه می‌کند.

فرهنگ مهدویت آینده انقلاب را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، حجت الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده بعد از ظهر امروز در همایش امام مهدی (عج) و ادیان ابراهیمی ضمن تاکید بر انتقال فرهنگ انتظار به نسل‌های آینده اظهار داشت: انتقال فرهنگ انتظار در دوره کنونی مهم‌تر از هر کاری است زیرا اگر این فرهنگ منتقل نشود افکار انحرافی از طریق معاندان جای آن را خواهد گرفت.

وی خاطر شان کرد: آنچه تاکنون باعث بقا و استحکام انقلاب و سرزمین ایران شده است گسترش فرهنگ انتظار در بین جوانان بوده که باعث شده در شرایط سخت به شایستگی از کیان و حیثیت خود دفاع کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان تصریح کرد: دشمنان با نقشه‌ها و برنامه‌های مختلف جوانان کشور را هدف قرار داده‌اند و سعی دارند آنها را از دین و انقلاب جدا کنند و در این برهه وظیفه ما سنگین‌تر از هر زمان دیگر است.

مریدی‌زاده اضافه کرد: نقش تک تک افراد جامعه در آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان بر کسی پوشیده نیست و در این راستا باید علاوه بر آماده کردن امکانات از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی یادآور شد: فرهنگ مهدویت می‌تواند نسخه نجات بخش بشریت باشد و این نسخه شفابخش باید به دست همه انسان‌ها در جهان برسد و اکنون زمان این اقدام فرا رسیده است.

در ادامه مهمانان خارجی همایش یوسف جمیل از نیجریه به ارائه تحقیق خود در خصوص امام مهدی (عج) در قرآن کریم پرداخت و سپس سید ضعیم رضوی از هندوستان نیز در خصوص امام مهدی (عج) در تورات و انجیل سخنانی بیان کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول