اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آسیب‌شناسی مهدویت

همایش مهدویت در سراوان برگزار شد

خبرگزاری فارس: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) سیستان‌وبلوچستان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، همایش ایدئولوژی و آسیب‌شناسی مهدویت را در سراوان برگزار کرد.

همایش مهدویت در سراوان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، این همایش با حضور علمای برجسته و فرهیخته تشیع و تسنن با هدف آشنایی جوانان با مقوله انتظار، مهدویت و ایدئولوژی و آسیب‌شناسی مهدویت در سراوان برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی سراوان در ابتدای این همایش اظهار داشت: اعتقاد به موعود در اسلام و بین همه مسلمین مشترک است و همه مسلمانان در این مورد با یکدیگر متفق‌القول هستند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: اعتقاد به مهدویت در بین مسلمانان امیدی را در میان آنها به وجود آورده است که اثرات مثبت عظیمی را در جوامع آن گذاشته است.

وی بیان داشت: براى ظهور مهدى موعود (عج) ما آن وقتى مى‌توانیم حقیقتاً منتظر به حساب بیاییم که زمینه را آماده کنیم یعنی اینکه به دستورات قرآن و احکام اسلامی عمل شود.

مولوی غازی از مدعوین این همایش نیز با اشاره به حفظ وحدت شیعه و سنی در ارتباط با ظهور منجی عالم بشریت گفت: کلمه مهدی در سخنان پیامبر مکرم اسلام (ص) آمده است که مردی از اهل بیت من و از فرزندان زهرا (س) رهبری مردم را به دست خواهد گرفت و به وسیله ایشان به جای ظلم و بیداد، مودت و رحمت حکمفرما می‌شود و فقر و بینوایی ریشه‌کن خواهد شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول