اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

دشمن، مهدویت و شهادت را هدف قرار داده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: تبلیغات ضد دین و مذهب حملات خود را به سمت عاشورا و مهدویت نشانه گرفته‌اند.

دشمن، مهدویت و شهادت را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه امروز دشمنان ما را به هراس واداشته و خود نیز در تحلیل‌ها به آن اشاره می‌کنند، بحث مهدویت و شهادت است.

وی بیان کرد: دشمن این 2 مسئله را مورد هدف قرار داده، تبلیغات ضد دین و مذهب حملات خود را به سمت عاشورا و مهدویت نشانه گرفته است.

عرب‌پور با اشاره به دلایل این عمل دشمن عنوان کرد: آنها می‌دانند که فرهنگ مهدویت، انتظار را به دنبال دارد و انتظار فرهنگ امید و نجات را به همراه می‌آورد.

وی تصریح کرد: جامعه منتظر معتقد است که در آینده نزدیک شاهد عدالت خواهد بود و این برای دشمنان مطلوب نیست.

رئیس هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) کرمان با اشاره به برنامه‌های این مسجد در نیمه شعبان بیان کرد: شب میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) یک‌هزار و 178 فانوس به عدد سن حضرت به آسمان فرستاده می‌شود.

عرب‌پور خاطرنشان کرد: مسابقه‌ای با عنوان دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)، مولودی‌خوانی، سخنرانی و نورافشانی از جمله برنامه‌هایی است که در نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی گفت: سالانه 700 میلیون تومان بودجه برای مهدیه صاحب‌الزمان (عج) کرمان در نظر گرفته می‌شود که نیمی در بخش عمرانی و نیم دیگر در مسائل فرهنگی هزینه می‌شود.

عرب‌پور اظهار داشت: وظیفه ما برگزاری مراسمی بی‌پیرایه و به دور از مسائل حاشیه‌ای است و حتی به مداحان اعلام کرده‌ایم که از نقل برخی مطالب که ایجاد شبهه می‌کند، خودداری کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول