اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

هیئت‌های مذهبی شعار سال را نهادینه کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیئت‌های مذهبی در نهادینه کردن شعار امسال با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، باید نقش‌آفرینی کنند.

هیئت‌های مذهبی شعار سال را نهادینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در هجدهمین همایش سراسری مدیران هیئت‌های رزمندگان اسلام که در مجتمع یاوران حضرت مهدی (عج) قم برگزار شد، با اشاره به وظایفی که هیئت‌های مذهبی به ویژه هیئت‌های رزمندگان اسلام بر دوش دارند گفت:‌ هیئت‌های مذهبی وظیفه دارند که هر چه بیشتر در راستای ترویج فرهنگ اسلام گام بردارند.

وی ضرورت توجه هر چه بیشتر هیئت‌های مذهبی به امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر به بحث ارتباطات اجتماعی زن و مرد خلاصه نمی‌شود و نباید وقتی سخن از امر به معروف به میان می‌آید فقط مسئله حجاب مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب امسال را به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کردند و این نام‌گذاری نیز نوعی امر به معروف و نهی از منکر به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در این نامگذاری بر حمایت از کالای ملی تاکید شده است بیان داشت: یکی از مسائل و مشکلات امروز کشور مسئله اشتغال است و باید در سال جاری با تکیه بر شعار سال نسبت به ایجاد اشتغال توجه لازم صورت گیرد.

نقدی ضرورت حمایت هر چه بیشتر از تولید و اشتغال را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسئله بازار مصرف در شرایط کنونی به عنوان یکی از چالش‌های اشتغال مطرح است و اگر بازار مصرف، بازار مطمئنی برای تولید نباشد، تولید داخلی ضربه می‌خورد.

وی افزایش میزان بهره‌برداری از ظرفیت کارخانه‌ها را موجب پایین آمدن قیمت تمام شده محصولات دانست و یادآور شد: اگر کارخانه‌ها با تمام ظرفیت کار نکنند قیمت محصول بالا رفته و توان رقابت با کالای ارزان خارجی را ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تهدیدات استکبار علیه ایران تصریح کرد: استکبار جهانی امروز در عرصه سیاست از ایران اسلامی شکست خورده است و در عرصه فرهنگ نیز در برابر فرهنگ و تمدن غنی ما چیزی برای گفتن ندارد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور افزود: آنها در عرصه نظامی تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارند و در شرایط کنونی با وجود مشکلات اقتصادی خودشان، باز هم از راه تهدید اقتصادی علیه ما وارد عمل شده‌اند.

نقدی با اشاره به بیداری اسلامی که در عرصه بین‌المللی شکل گرفته است خاطر نشان کرد: استکبار عامل اصلی بیداری اسلامی را انقلاب اسلامی می‌داند و به همین دلیل امروز همه توان خود را علیه ایران به کار گرفته است.

وی تاکید کرد: اگه ما بتوانیم با تدبیر و درایت به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهتمام جدی داشته باشیم، پیروزی از آن ما خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به الگوبرداری کشورهای دیگر از ایران اسلامی بیان داشت: باید در زمینه اداره کشور به گونه‌ای عمل کنیم که همانند انقلاب اسلامی در اداره کشور نیز دیگر ملت‌ها از ما الگوبرداری کنند.

وی به اهمیت فرهنگ‌سازی نسبت به استفاده از کالاهای تولید شده در کشور اشاره کرد و گفت: هیئت‌های مذهبی باید نسبت به ترویج فرهنگ کار و تلاش و همچنین مصرف کالاهای ایرانی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول