اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی بانک‏های استان زنجان تاکید کرد

حمایت از سرمایه‏‌گذاران در زنجان برای تحقق شعار سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی بانک‏های استان زنجان گفت: برای تحقق شعار سال حمایت از سرمایه گذاران را سرلوحه کار خود قرار می‏دهیم.

حمایت از سرمایه‏‌گذاران در زنجان برای تحقق شعار سال جاری

 مصطفی مقدسی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از سرمایه‏‌گذاران واقعی در استان زنجان حمایت می‏کنیم.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌‌ریزی‏ها و اقدامات لازم در استان زنجان سعی کرده‏ایم مشکلات سرمایه‏‌گذاران را برطرف کنیم، خاطر نشان کرد: در زمینه تخصیص منابع و اعتبارات لازم برای سرمایه‌ گذاران واقعی در استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‏های استان زنجان با بیان اینکه اگر سرمایه‏‌گذار واقعی به استان زنجان مراجعه کند و هدف وی سرمایه‏گذاری، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و توسعه باشد از وی حمایت می‏کنیم، اضافه کرد: در هر شرایطی و با همه توان با وی همکاری‏های لازم را انجام می‏دهیم.

وی با تاکید بر اینکه همه موظف هستند در تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام موثری بردارند، ادامه داد: برای تحقق شعار سال جاری حمایت از سرمایه‏‌گذاران را سرلوحه کار خود قرار می‏دهیم.

مقدسی با اشاره به اینکه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در خدمت سرمایه‌‌گذاران هستیم، تصریح کرد: ایجاد اشتغال گام بزرگی در توسعه استان محسوب می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه به منظور تحقق شعار سال جاری باید موانع پیش روی تولید کنندگان برداشته شود، یادآور شد: این امر سبب کارآفرینی و افزایش اشتغال در استان زنجان و در کشور می‏شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول