اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

عشایر در تحقق شعار امسال پیشرو هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: عشایر در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی پیشرو هستند.

عشایر در تحقق شعار امسال پیشرو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدیوسف شاکری ظهر امروز در همایش عشایر، ذخایر انقلاب و یاران ولایت که در کانون بسیج جوانان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عشایر در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی در افتخارآفرینی کشور داشتند و در طول تاریخ رسالت‌ خود را به انجام رسانده‌اند.

وی افزود: عشایر در همه حوزه‌های سیاسی و اقتصادی کشور و تحقق شعار امسال پیشرو هستند و لازم است تا مسئولان استان برای حل مشکلات این اقشار و برطرف کردن نیازهایشان تلاش کنند.

شاکری با بیان اینکه کشور ما مهد تمدن‌ها و پرورش نخبگان و سران بشریت هستند، گفت: با داشتن این ظرفیت‌ها در طول تاریخ آینده از آن ملت ایران است.

این مسئول با بیان اینکه داشتن روحیه قدردانی یکی از ویژگی‌های بشری است، تصریح کرد: برگزاری همایش امروز با حضور سران عشایر قدردانی از رشادت‌ها و حمایت‌های این اقشار میهن اسلامی است.

فرمانده سپاه شهدای استان آمریکا و اسرائیل را منفورترین کشورهای دنیا عنوان کرد و گفت: امروز شیطنت‌های آمریکا و اسرائیل برای تمامی مردم دنیا آشکار شده و بیداری اسلامی در خاورمیانه نشانگر این است که دست آمریکا برای همه رو شده است.

شاکری با بیان اینکه آمریکا امروز با بحران‌های زیادی در خاورمیانه روبرو شده است، ادامه داد: با وجود اینکه با بحران‌های داخلی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند اما باز هم کانون اصلی توجه آن‌ها به ایران است زیرا با بروز انقلاب بی‌بدیل در ایران تمامی روابط آن‌ها در خاورمیانه و حتی در دنیا زیر سوال رفته است.

این مسئول ادامه داد: آمریکا برای برون‌رفت از بحران خود در خاورمیانه فعالیت‌های مختلفی مانند تحذیر ایران با رویکردهای سیاسی تهاجم از ابتدا تا انتها، عملیات مستقیم از طریق اسرائیل، کودتا، بازسازی شورش‌ها و بحران‌ها و ایجاد تحریم را در پیش گرفته است اما با هوشیاری مردم و نیز با داشتن رهبر فرزانه هرگز نتوانستند در اقدامات خود علیه ایران موفق شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: حضور مردم ایران در همه صحنه‌ها به خصوص در انتخابات اخیر که نسبت به دوره‌های گذشته 15درصد افزایش داشت حاکی از آن است که آمریکا باز هم در سیاست‌ها و تبلیغات هولناک خود علیه ایران ناکام مانده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول