اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

اصناف بیشترین تأثیرگذاری را در تحقق شعار امسال دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد گفت: اصناف بیشترین تاثیرگذاری را در تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارند.

اصناف بیشترین تأثیرگذاری را در تحقق شعار امسال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس مجمع امور صنفی یزد اظهار داشت: اصناف بیشترین تأثیر را در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارند.

وی افزود: سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است و از این‌رو همه باید با برنامه‌ریزی و آماده کردن بسترهای لازم در راستای تحقق این شعار قدم برداریم.

سیفی خاطرنشان کرد: بی‌شک تأثیرگذاری اصناف در این زمینه بیش از سایر اقشار است و مجمع امور صنفی باید در این حرکت پیشقدم باشند.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه آموزش رکن اصلی برای رسیدن به بهره‌وری بیشتر است، تصریح کرد: باید با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای اصناف و بازاریان، زمینه بهر‌ه‌وری و کارایی آنها را بالا برد.

سیفی با بیان اینکه مجمع امور صنفی باید همکاری تنگاتنگی با بسیج اصناف داشته باشد، خاطرنشان کرد: حفظ روحیه بسیجی و انقلابی در بین اصناف باعث خواهد شد تا همه در حمایت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی هم‌صدا شده و با تبیعیت از آرمان‌های امام و پشت سر رهبری گام‌های بزرگتری را بردارند.

در این مراسم از تلاش‌های محمدحسن مسلم یزدی تقدیر و سید حسن ضیایی برای مدت دو سال به عنوان رئیس مجمع امور صنفی یزد معرفی شد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول