اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

روابط عمومی‌ها در تحقق شعار سال نقش‌آفرینی کنند

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: روابط عمومی‌ دستگاه‌ها و نهادها نقش بسزایی در تحقق شعار سال ایفا می‌کنند.

روابط عمومی‌ها در تحقق شعار سال نقش‌آفرینی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری ظهر امروز در همایش روابط عمومی کارآمد که در مجتمع فرهنگی وتوس برگزار شد، با اشاره به اهمیت نامگذاری سال به نام حمایت از تولید و سرمایه ایرانی اظهار داشت: تحقق نقشه‌ای که مقام معظم رهبری برای سال جاری ترسیم کردند باید از سوی دستگاه‌ها و به ویژه روابط عمومی‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: نامگذاری هر سال در حد یک شعار و یا یک جمله که در تابلو نصب شود، نیست.

شهردار قم تصریح کرد: در سال 90 که به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شد باید مرور کرد که دستگاه‌های مسئول برای تحقق این شعار چه اقداماتی را انجام دادند.

دلبری افزود: مشاهده می‌شود مقام معظم رهبری با تیزبینی موضوعاتی که دشمنان برای ضربه زدن به نظام مورد استفاده قرار می‌دهند را به عنوان شعار سال مطرح می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تقارن هفته ارتباطات با ایامی که به نام حضرت زهرا (س) نامگذاری شده است بیان کرد: سیره نبوی و ارتباطی که ائمه اطهار (ع) در ترویج دین و نحوه ارتباط با مردم داشتند حائز اهمیت است.

شهردار قم با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی اثرگذار و راهبردی در همه دستگاه‌هاست عنوان داشت: سال 91 به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بوده و نقش اطلاع‌رسانی در امسال مؤثر و کلیدی است.

به گفته دلبری آنچه کارآمدی یک مدیر و معاون را معرفی می‌کند، جایگاه وی از نظر ساختار تشکیلاتی نیست بلکه عملکرد افراد است.

وی تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی رفیع بوده؛ به ویژه در قم که خاستگاه روابط عمومی دینی و اسلامی است.

شهردار قم گفت: قم در تمام زمینه‌ها جایگاه بین‌المللی دارد بنا‌بر‌این دستگاه‌ها نیز باید در معرفی این شهر تمام تلاش خود را به کار بندند.

دلبری با بیان اینکه در تحقق شعار امسال نقش روابط عمومی‌ها بسیار حائز اهمیت است گفت: روابط عمومی یک جاده دو سویه است که باید خواسته‌های مردم را به گوش مسئولان برساند.

وی خاطر نشان کرد: برخی مدیران نباید از روابط عمومی‌های خود بخواهند که تنها به بیان عملکرد آن نهاد و دستگاه بپردازد بلکه باید مشکلات موجود نیز مطرح شود تا بتوان راه‌حل‌های مناسبی برای حل آن پیدا کرد.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول