به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری ظهر امروز در همایش روابط عمومی کارآمد که در مجتمع فرهنگی وتوس برگزار شد، با اشاره به اهمیت نامگذاری سال به نام حمایت از تولید و سرمایه ایرانی اظهار داشت: تحقق نقشهای که مقام معظم رهبری برای سال جاری ترسیم کردند باید از سوی دستگاهها و به ویژه روابط عمومیها مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: نامگذاری هر سال در حد یک شعار و یا یک جمله که در تابلو نصب شود، نیست.
شهردار قم تصریح کرد: در سال 90 که به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شد باید مرور کرد که دستگاههای مسئول برای تحقق این شعار چه اقداماتی را انجام دادند.
دلبری افزود: مشاهده میشود مقام معظم رهبری با تیزبینی موضوعاتی که دشمنان برای ضربه زدن به نظام مورد استفاده قرار میدهند را به عنوان شعار سال مطرح میکنند.
وی در ادامه با اشاره به تقارن هفته ارتباطات با ایامی که به نام حضرت زهرا (س) نامگذاری شده است بیان کرد: سیره نبوی و ارتباطی که ائمه اطهار (ع) در ترویج دین و نحوه ارتباط با مردم داشتند حائز اهمیت است.
شهردار قم با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی اثرگذار و راهبردی در همه دستگاههاست عنوان داشت: سال 91 به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بوده و نقش اطلاعرسانی در امسال مؤثر و کلیدی است.
به گفته دلبری آنچه کارآمدی یک مدیر و معاون را معرفی میکند، جایگاه وی از نظر ساختار تشکیلاتی نیست بلکه عملکرد افراد است.
وی تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی رفیع بوده؛ به ویژه در قم که خاستگاه روابط عمومی دینی و اسلامی است.
شهردار قم گفت: قم در تمام زمینهها جایگاه بینالمللی دارد بنابراین دستگاهها نیز باید در معرفی این شهر تمام تلاش خود را به کار بندند.
دلبری با بیان اینکه در تحقق شعار امسال نقش روابط عمومیها بسیار حائز اهمیت است گفت: روابط عمومی یک جاده دو سویه است که باید خواستههای مردم را به گوش مسئولان برساند.
وی خاطر نشان کرد: برخی مدیران نباید از روابط عمومیهای خود بخواهند که تنها به بیان عملکرد آن نهاد و دستگاه بپردازد بلکه باید مشکلات موجود نیز مطرح شود تا بتوان راهحلهای مناسبی برای حل آن پیدا کرد.
انتهای پیام/ز10/د1000