اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبیک خبر داد

اختصاص 255 میلیارد ریال تسهیلات برای 60 بنگاه اقتصادی آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک از اختصاص 255 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات به 60 بنگاه اقتصادی در بخش کشاورزی و تعاونی این شهرستان خبر داد.

اختصاص 255 میلیارد ریال تسهیلات برای 60 بنگاه اقتصادی آبیک

ناصر شفیع‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: 60 بنگاه اقتصادی برای دریافت 255 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند که با تحقق این امر، برای 500 نفر در شهرستان آبیک اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد که از تعهدات بنگاه‌های اقتصادی نیز است.

وی افزود: با دریافت تسهیلات از سوی بنگاه‌‌های اقتصادی علاوه بر ایجاد اشتغال، در حفظ اشتغال موجود در این شهرستان نیز نتیجه‌بخش خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان آبیک و ظرفیت‌های موجود د‌ر زمینه بخش کشاورزی، واحدهای کشاورزی رونق خواهند گرفت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف دولت در کارگروه توسعه بخش کشاورزی با تعامل و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مشکلات واحدهای بخش کشاورزی از طریق بازدید و یا حضور مدیران واحدها در این اداره بررسی و راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

شفیع‌آبادی بیان کرد: از جهاد کشاورزی شهرستان آبیک درخواست کرده‌ایم که واحدهای کشاورزی که دارای مشکل هستند را به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک یعنی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا فرمانداری آبیک اعلام کنند.

وی اضافه کرد: 45 تعاونی فعال بخش کشاورزی در شهرستان آبیک فعالیت می‌کنند که در صدد برطرف کردن تمام مشکلات و موانع بر سر راه آنان هستیم تا با سرعت بیشتری به اهداف خود دست یابند.

این مسئول اذعان کرد: عدم توازن قیمت تمام شده با نهاده‌های مورد مصرف واحدهای کشاورزی و دامداری از مشکلات اصلی بخش واحدهای کشاورزی است یعنی قیمت تمام شده با قیمت بالا و قیمت محصولات تولید شده با قیمت کمتر بوده که سبب شده توازن لازم ایجاد نشود که البته افزایش قیمت نهاده‌های اولیه را نباید در تحقق این موضوع فراموش کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک خاطر‌نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف شده‌اند طی مدت 15 روز آینده تعهد اشتغال ادارات خود را به این اداره و یا فرمانداری آبیک اعلام و ارسال کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول