اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان:

نوسازی ناوگان عمومی املش نیازمند تسهیلات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: نوسازی ناوگان بخش مسافری شهرستان املش نیازمند 12 میلیارد ریال تسهیلات است.

نوسازی ناوگان عمومی املش نیازمند تسهیلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، سبحان‌الله علیپور پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به سفرهای شهرستانی مدیران و استاندار گیلان اظهار کرد: شهرستان املش با وجود مواهب عظیم خدادادی در زمینه گردشگری و داشتن تفرجگاه‌های طبیعی زیبا نیازمند احداث پایانه مسافری است.

وی احداث پایانه مسافری در شهرها را به عهده شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: احداث پایانه مسافری موجب متمرکز شدن شرکت‌های مسافربری اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و سواری در یک مکان می‌شود.

علیپور با بیان اینکه شهرستان املش اکنون پایانه حمل و نقل مسافر ندارد، تصریح کرد: ساخت پایانه‌ها توسط شهرداری‌ها یا بخش خصوصی انجام می‌شود و مدیریت، نظارت و بهره‌برداری به عهده اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان احداث پایانه‌های مسافری را دارای منافع برای شهرداری‌ها دانست و بیان کرد: موضوع مسافربری با ناوگان عمومی در پایانه‌های مسافری پیگیری می‌شود.

وی به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در املش اشاره کرد و گفت: نوسازی ناوگان بخش مسافری شهرستان املش نیازمند 12 میلیارد ریال تسهیلات است.

علیپور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی املش را شامل 20 دستگاه مینیِ‌بوس و 50 دستگاه سواری عنوان کرد و گفت: جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی به املش یا به روستاهای اطراف این شهرستان باید طبق قوانین و الزام‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها انجام شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را سبب ایمنی و راحتی بیشتر برای مسافر دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی موجب کاهش هزینه‌های جابه‌جایی مسافر می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که دو موضوع مذکور از مصوبات بخش حمل و نقل شهرستان املش باشد تا اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان بتواند موضوع‌های بعدی را پیگیری کند.

علیپور با بیان اینکه اعتبارات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باید از طریق بانک‌ها به صورت تسهیلات به رانندگان پرداخت شود، ابراز کرد: تمام رانندگان وسایل حمل و نقل فرسوده ثبت‌نام کرده‌اند و پرونده آنها تشکیل شده است تا با تخصیص اعتبارات به راحتی تسهیلات در اختیار رانندگان واجد شرایط گذاشته شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول