اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر آژانس همکاری بین‌المللی ژاپن در ایران:

ژاپن آماده همکاری برای سازندگی تالاب انزلی است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن در ایران گفت: برای سازندگی تالاب انزلی و فراهم شدن زمینه خواهرخواندگی با تالاب کوشیرو آماده همکاری هستیم.

ژاپن آماده همکاری برای سازندگی تالاب انزلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، یاسوئو تاکه‌یوچی پیش از ظهر امروز در کمیته مشترک مدیریت تالاب انزلی از حضور در این جلسه قدردانی کرد و اظهار داشت: سفیر ژاپن در ایران نیز قرار بود در این جلسه حضور یابد که به دلایلی موفق به شرکت نشد و تلفنی از بنده خواست تا مراتب پوزش ایشان را به اطلاع حاضران برسانم.

وی، با اشاره به اهمیت فعالیت کمیته مشترک مدیریت تالاب انزلی بیان کرد: این کمیته می‌تواند پس از پایان پروژه نیز به فعالیت خود ادامه دهد.

این مسئول ژاپنی، پروژه مدیریت تالاب انزلی با همکاری شرکت جایکای ژاپن را موفقیت‌آمیز تلقی کرد و افزود: این پروژه تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی، خروجی‌های اکوتوریسم و آموزش‌های زیست‌محیطی را از فعالیت‌های خوب پروژه مذکور عنوان کرد و گفت: بحث منطقه‌بندی تالاب انزلی بسیار مهم بوده و این موضوع به آگاهی تمام دستگاه‌های اجرایی رسانده شده است.

تاکه‌یوچی، از اتمام کار هیئت کارشناسان ژاپنی در تالاب انزلی خبر داد و ابراز کرد: اقامت کارشناسان ژاپنی تا پایان  ماه جاری به اتمام می‌رسد و آنها به ژاپن بر می‌گردند و پس از بازگشت استارتی برای پروژه تالاب انزلی آغاز می‌شود.

وی، با اشاره به موضوع خواهرخواندگی تالاب انزلی با تالاب کوشیرو ژاپن بیان کرد: همکاران ما در تالاب کوشیرو مایل هستند همکاری خوبی با تالاب انزلی داشته باشند.

نماینده دفتر آژانس همکاری بین‌المللی ژاپن در ایران، خاطرنشان کرد: بحث‌های جزئی وجود دارد و امیدواریم به صورت دو جانبه در سازندگی تالاب‌ها همکاری کنیم.

وی، به برگزاری یازدهمین اجلاس تالاب در رومانی اشاره کرد و افزود: در این اجلاس اعلامیه تالاب انزلی ارائه می‌شود و مورد بحث قرار می‌گیرد و بر این باور هستیم که نتایج و دستاوردهای مدیریت تالاب مورد توجه این اجلاس قرار می‌گیرد.

تاکه‌یوچی، یادآور شد: امیدواریم شاهد پیشرفت پروژه تالاب انزلی باشیم و با کمک تمام دست‌اندرکاران فعالانه این پروژه را به پیش ببریم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول