اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حفاظت محیط زیست استان اصفهان تاکید کرد

بحرانی بودن بخش شرقی اصفهان به دلیل وجود تالاب‌ها

خبرگزاری فارس: معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: بخش شرقی اصفهان به صورت کامل از نظر معادن شن و ماسه و وجود تالاب‌ها در وضعیت بحرانی قرار دارد.

بحرانی بودن بخش شرقی اصفهان به دلیل وجود تالاب‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی انصاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ تالاب‌ها برعهده عموم مردم است و تمام مسئولان استان بر حفظ تالاب‌ها اتفاق نظر دارند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تقاضای اضافه شدن 64 هزار هکتار از اراضی تالاب گاوخونی به منطقه حفاظت شده ارائه شده و سازمان صنعت، معدن و تجارت با این تقاضا موافقت کرده است.

معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: شکار در منطقه ورزنه اصفهان برای شکارچیان دارای پروانه شکار یا فاقد پروانه ممنوع است و این منطقه دارای گونه‌های جانوری خاص و نادر است.

وی با اشاره به اینکه هیچ شکارچی حق تجاوز به حریم زیستی آنها را ندارد، ادامه داد: بخش شرقی اصفهان به صورت کامل از نظر معادن شن و ماسه و وجود تالاب‌ها در وضعیت بحرانی قرار دارد.

انصاری با اشاره به اینکه حفاظت محیط زیست استان با استفاده از شیوه‌های مناسب به دنبال ساماندهی این منطقه است، تاکید کرد: حفظ تالاب گاوخونی به‌ عنوان یک تالاب بین‌المللی امری حیاتی و نیازمند توجه تمام مردم است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول