اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد

اختصاص اعتبار مطلوب برای توسعه بخش آبخیزداری در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در سال جاری اعتبارات خوبی برای توسعه بخش کشاورزی و آبخیزداری در استان زنجان در نظر گرفته شده است.

اختصاص اعتبار مطلوب برای توسعه بخش آبخیزداری در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی ظهر در جشن ییلاقات مناطق علم‌کندی و تخته یورد شهرستان ماهنشان، اظهار کرد: در سال جاری اعتبارات مطلوبی برای توسعه بخش کشاورزی و حل مشکلات کشاورزان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اختصاص بودجه ویژه برای مشکل سقط جنین گوسفند نژاد افشار شهرستان ماهنشان افزود:‌ کمک‌های لازم برای تامین علوفه مورد نیاز کشاورزان منطقه انجام می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه بارندگی‌های سال جاری مطلوب است، افزود: با توجه به بروز خشکسالی‌های چندسال اخیر در استان زنجان این بارندگی جبران خشکسالی‌ها را نکرده است.

وی بر ضرورت حفظ مراتع از سوی مرتع‌داران تاکید کرد و گفت: باید از مراتع به گونه‌ای استفاده شود تا در آینده مشکلاتی پیش نیاید.

کریمی با بیان اینکه در سال جاری برای حل برخی مشکلات کشاورزان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، افزود: توجه به دیگر مشکلات این بخش نیز در استان برنامه‌ریزی می‌شود.

وی یادآور شد: تلاش دامداران و کشاورزان همواره ارزشمند بوده و برای جامعه ثمرات مطلوبی داشته است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بر ضرورت حفظ طبیعت به عنوان نعمت خدادادی تاکید کرد و گفت: طبیعت به عنوان امانت الهی در دست انسان است که باید از آن به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه طبیعت به عنوان امانتی در دست بشر است، افزود: برای استفاده آیندگان از مواهب خداوند متعال باید در امانتداری کوشا بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول