اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی شاهرود خبر داد

اجرای 1380 مترمکعب سازه‏های مکانیکی آبخیزداری در شاهرود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ‌شاهرود از اجرای یک هزار و 380 مترمکعب سازه‏های مکانیکی آبخیزداری در سطح حوزه‏های آبخیز شهرستان ‌خبر داد.

اجرای 1380 مترمکعب سازه‏های مکانیکی آبخیزداری در شاهرود

مجید زمانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود در این‌باره اظهار کرد: با اجرای 213 هزار و 439 مترمکعب سازه‏های مکانیکی در 933 هکتار عملیات بیولوژیک، مدیریتی و بیومکانیک آبخیزداری در سطح حوزه‏های آبخیز شهرستان شاهرود انجام شده است.

وی افزود: جلوگیری از فرسایش خاک حاصل‏خیز کشاورزی در حوزه‏های آبخیز، کاهش حمل رسوب به مخازن سدها، آب‌گیرها و افزایش عمر مفید این سازه‏ها، کاهش خطر بروز سیلاب و به حداقل رساندن خسارت ناشی از آنها از مهم‏ترین و اصلی‏ترین اهداف اجرای پروژه‏های آبخیزداری است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود با داشتن توان تخصصی و تجربه اجرایی بالا و آشنایی کامل توانسته است پروژه‏های آبخیزداری متعددی را در سطح حوزه‏های آبخیز شهرستان اجرا کند.

زمانی اظهار داشت: در سال 1390 فعالیت‏های آبخیزداری در قالب طرح‏های ملی و استانی در گستره‏ای با وسعت بیش از 14 هزار و 104 هکتار اجرایی شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود اعمال مدیریت جامع آبخیز و تمرکز کلیه فعالیت‏ها را در یک حوزه یا واحد برنامه‏ریزی به منظور پرهیز از پراکنده‌کاری از راهبردهای اساسی دانست.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول