اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

جوانان نشان دادند کمبودها خللی در کارشان وارد نمی‏کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: جوانان کشورمان با درخشش در رقابت‏های ربات‏های امدادگر مسابقات 2012 مکزیک نشان دادند که کمبودها خللی در کارشان وارد نمی‏کند.

جوانان نشان دادند کمبودها خللی در کارشان وارد نمی‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در مراسم تجلیل از تیم چهارم جهان در رقابت‏های ربات‏های امدادگر مسابقات 2012 مکزیک در فرمانداری شهرستان فیروزکوه که با حضور معاونان فرماندار، اعضای کمیسیون پژوهش شهرستان فیروزکوه و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: امروز جوانان ایرانی، شعار "ما می‏توانیم" حضرت امام خمینی(ره) را به ظهور رساندند.

وی تصریح کرد: جوانان فیروزکوهی نشان دادند که با وجود کمبودها، فشارها و تحریم‏ها، ایران اسلامی جوانانی دارد که هر چه اراده کنند با تلاش و توکل بر خدا به دست می‏آورند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: این سرمایه‏ای است که به برکت زحمات امام(ره) و خون شهیدان گران‏قدر به دست آمده و شعار استقلال را در عمل هدیه آورده است.

افشارنادری از مسئولان دانشگاهی به خصوص رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه که همواره مدافع پژوهش و تحقیق بوده است، تقدیر کرد.

وی گفت: اعضای تیم ربات امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه سرمایه‏های دانشگاه و ایران اسلامی هستند و باید بیش از پیش از این تیم حمایت کرد تا به نقطه ایده‏آل خود دست یابند.

حسین نیک‏پناه، سرپرست تیم اعزامی به مسابقات جهانی 2012 مکزیک نیز ضمن نمایش فیلم هنرنمایی تیم ربات امدادگر فیروزکوه در مسابقات جهانی گفت: این تیم با حداقل امکانات نسبت به تیم‏های شرکت کننده و فقط با توکل برخدا و همت مضاعف توانست به مقامی دست پیدا کند که تیم‏هایی مثل آمریکا و ژاپن خود را مدعی آن می‏دانستند.

نیک‏پناه از کمک‏ها و حمایت‏های رئیس و معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه تقدیر کرد.

در پایان این مراسم، فرماندار شهرستان فیروزکوه با اهدای لوح تقدیری از اعضای تیم رباتیک تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول