اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد طرح گفتمان دینی شهربابک:

هدف اصلی نظام باید برای جوانان تبیین شود

خبرگزاری فارس: استاد طرح گفتمان دینی شهرستان شهربابک گفت: باید هدف اصلی نظام را برای جوانان تبیین کرد تا آگاه شده و مسائل مختلف در زمینه حفظ اصل نظام را بدانند.

هدف اصلی نظام باید برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مسعود محمودی بعدازظهر امروز در نشست فصلی اساتید طرح گفتمان دینی استان کرمان اظهار داشت: افراد در هر پله‌ای قرار داشته باشند، نیاز به آموزش دارند تا راه به بیراهه نروند و این مسئله باید به ویژه در مورد جوانان مورد توجه واقع شود.

وی افزود: مسائل خانواده و مباحث تحکیم این نظام باید مورد توجه قرار گیرد و در شرایط کنونی دشمن این نهاد را مورد حمله قرار داده است.

محمودی با اشاره به شبهات جوانان افزود: با توجه به مسائل اقتصادی و مطرح کردن اموری از سوی دشمنان، جوانان روی اصل نظام شبهه دارند که آنها را در معرض آسیب قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: باید جوانان را نسبت به اصل نظام اسلامی امیدوار کرده و هدف اصلی نظام را برای آنان تبیین کنیم تا آگاه شده و مسائل مختلف در زمینه حفظ اصل نظام را بدانند.

حجت‌الاسلام مصطفی عظیمی استاد طرح گفتمان دینی شهرستان شهربابک در ادامه این جلسه گفت: امروز زمان هیاهوی تبلیغاتی و فرهنگی است و ما نیز باید به همین اندازه هیاهو کرده و اگر حماسه‌ای را برگزار نکنیم‌ در مقابل دشمن شکست می‌خوریم.

وی افزود: امروز بحث قومیت و فرقه‌ها مطرح می‌شود و یهود، شیطان‌پرستی و مسیحیت در این زمینه کار می‌کنند که باید با آن مقابله کرده و برای شتاب بخشیدن به ظهور امام عصر(عج) تلاش کنیم.

عظیمی تصریح کرد: ما باید خودمان را به صورت ویژه مطرح کرده و اختلافات را کنار بگذاریم و با هم حرکت کنیم.

وی بیان کرد: باید اقدامات ما نمود داشته و این توانایی را داشته باشیم که در مقابل یهود و بهائیت ایستاده و با آگاهی و توانمندی در این مسیر حرکت کنیم.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول