اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد ازدواج کوثر زنجان:

انتخاب برتر در ازدواج باید به جوانان آموزش داده شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد ازدواج کوثر استان زنجان گفت: انتخاب برتر در ازدواج باید به جوانان آموزش داده شود.

انتخاب برتر در ازدواج باید به جوانان آموزش داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یوسف اوصانلو ظهر امروز در همایش جوانی و نشاط اظهار کرد: باید نحوه انتخاب برتر در زمینه ازدواج به جوانان آموزش داده شده و آشنایی‌های لازم به‌ آنها داده شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد ازدواج کوثر اقدامات بسیاری را در زمینه راهنمایی و مشاوره جوانان در امر ازدواج انجام می‌دهد، افزود: انجام مشاوره‌های قبل از ازدواج، حین و بعد از ازدواج از جمله اقدامات این بنیاد است.

مدیرعامل بنیاد ازدواج کوثر استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه بنیاد ازدواج کوثر با تصویب در سومین سفر ریاست جمهوری انجام شد، پس از ابلاغ مجوز این بنیاد توسط وزارت کشور بنیاد ازدواج کوثر آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف بنیاد ازدواج کوثر راهنمایی و مشاوره جوانان است، افزود: اینکه جوانان چگونه به انتخاب افراد مناسب بپردازند، به آنها آموزش داده می‌شود.

اوصانلو اضافه کرد: راهنمایی و مشاوره‌ای که در بنیاد ازدواج کوثر انجام می‌شود، موجب پیشگیری از فروپاشی کانون خانواده بسیاری از جوانان که از روی ناآگاهی اختلاف دارند، می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ازدواج و شناختن فرد مناسب برای ازدواج سخت‌تر شده است، اضافه کرد: انجام مشاوره‌های این چنین کمک شایانی به شناخت بهتر افراد می‌کند.

همچنین در ادامه این همایش استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برخی از آشنایی‌های قبل از ازدواج افزود: جوانان باید آشنایی کافی در زمینه فرد مورد نظر و انتخابی خود داشته باشند.

حجت‌الاسلام غلامحسین انتصارفومنی اظهار کرد: با اشاره به اینکه جوانان باید قبل از ازدواج آشنایی کافی با یکدیگر داشته باشند، افزود: یکی از مواردی که موجب آشنایی بیشتر جوانان با موضوع ازدواج می‌شود.

وی با تاکید بر وجود چند ماه دوران نامزدی قبل از ازدواج افزود: دوران نامزدی موجب آشناشدن طرفین با نقاط ضعف و قوت یکدیگر می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول