اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار:

راهیان نور ظرفیت ممتاز هدایت اسلامی جوانان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار گفت: اردوهای راهیان نور ظرفیت بسیار ممتاز هدایت دینی جوانان و ارتقای روحیه جهاد و شهادت در آنان است.

راهیان نور ظرفیت ممتاز هدایت اسلامی جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا صادقی‌راد صبح امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور بیله‌سوار به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار داشت: حضور سالانه میلیون‌ها زائر در اردوهای راهیان نور نشان می‌دهد تا چه اندازه جوانان ما مشتاق و خواهان ترویج چنین فرهنگی در جامعه هستند.

وی راهیان نور را اکران هنر ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: راهیان نور مهمترین ظرفیت هدایت و ارشاد دینی جوانان هستند که نباید از چنین ظرفیتی غفلت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار با بیان اینکه راهیان نور باید با قوت و ظرفیت تمام به همگان معرفی شود، افزود: این اردوها یادگاری مهم در اختیار امت اسلامی هستند که استفاده از این ظرفیت‌ها و ارزش‌های ناب اسلامی می‌تواند پیکره جامعه اسلامی را به صورت دینی پرورش دهد.

وی بسترسازی مناسب اردوهای راهیان نور را در رغبت جوانان برای شرکت در آن مهم اعلام کرد و گفت: سالانه میلیون‌ها جوان از اقصی‌نقاط کشور در این اردوها حاضر می‌شوند که امیدواریم استان ما نیز در سال‌های آینده بتواند استانی سرآمد در اعزام زائران باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار هدف از اعزام راهیان نور به مناطق جنگی را آشنایی نوجوانان و جوانان با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در جبهه جنگ عنوان کرد.

این مسئول به هجمه‌های ضد فرهنگی دشمنان اشاره کرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای خنثی کردن توطئه‌های ضد فرهنگی دشمنان تاکید کرد.

صادقی‌راد در پایان سخنان خود ابراز داشت: در کاروان راهیان نور بیله‌سوار 300 نفر از اقشار مختلف مردم در قالب تشکل‌های بسیجی، دانش‌آموزی و دانشجویی حضور دارند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول