اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن منهای 63 کیلوگرم

قاضی تنها نماینده کاراته قم در مسابقات نوجوانان آسیا شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از اعزام یک کاراته‌کای قمی به رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا خبر داد.

قاضی تنها نماینده کاراته قم در مسابقات نوجوانان آسیا شد

 حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در تیم‌های اعزامی کاراته کشورمان به رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده‌های سنی مختلف، چهار پنج کاراته‌کای قمی حضور دارند اما در تیم رده سنی نوجوانان تنها یک کاراته‌کا از قم حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای شرکت در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، تیم‌های ملی کاراته کشورمان در دو رده سنی جوانان و نوجوانان جمعه این هفته شانزدهم تیرماه راهی شهر تاشکند ازبکستان می‌شوند.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی بامداد جمعه راهی تاشکند می‌شوند که در ترکیب آنها محمد قاضی به عنوان تنها کاراته‌کای قمی حضور دارد.

وی با اشاره به زمان و میزبان برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی آسیا بیان داشت: یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از 24 تیرماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

عابدی تصریح کرد: با توجه به اینکه رقابت‌های رده‌های سنی پایه زودتر از مسابقات رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود، به همین خاطر نیز تیم‌های نوجوانان و جوانان کشورمان یک هفته زودتر راهی محل برگزاری این رقابت‌ها خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان را کاراته‌کاهای اوزان منهای 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم تشکیل می‌دهند در حالی که کاراته‌کاهای رده سنی جوانان نیز در پنج وزن به مصاف حریفان می‌روند.

رئیس هیئت کاراته استان قم عنوان داشت: ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان را نیز کومیته‌کاران اوزان منهای 55، 61، 68، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم تشکیل می‌دهند و هدایت هر دو تیم را نیز علیرضا سلیمانی به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

وی با اشاره به اعضای کادر فنی تیم ملی اعزامی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشورمان به رقابت‌های قهرمانی آسیا یادآور شد: این دو تیم با هدایت علیرضا سلیمانی و محمدرضا عبدالمحمدی، شهرام هروی، رضا میدان‌رو و جلیل بخشی به عنوان مربی و جواد وکیلی به عنوان بدنساز در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف رقبای خود می‌روند.

عابدی تصریح کرد: زحمات زیادی از سوی مربیان تیم ملی و همچنین فدراسیون کاراته برای آماده‌سازی تیم‌های رده‌های سنی مختلف هر دو بخش دختران و پسران کشورمان به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا کشیده شده است و قطعا ملی‌پوشان کشورمان با کسب مدال‌های رنگارنگ از این مسابقات به کشورمان باز خواهند گشت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول