اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سی‌سخت:

اعتبارات شهر سی‌سخت با احتساب گردشگران محاسبه شود

خبرگزاری فارس: شهردار سی‌سخت با بیان این‌که جمعیت ثابت این شهر 8 هزار نفر است ولی با احتساب گردشگر 30 هزار نفر خواهد بود، گفت: اعتبارات شهر سی‌سخت با احتساب گردشگران محاسبه شود.

اعتبارات شهر سی‌سخت با احتساب گردشگران محاسبه شود

عبدالمطلب رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: در شهرداری سی‌سخت در چند ساله اخیر طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در اولویت برنامه کاری شهرداری بوده به گونه‌ای که شهرداری سی‌سخت در سال 90 به عنوان شهرداری برتر در زمینه اقتصاد شهری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی شد.

وی افزود: در مدیریت شهری بخش خصوصی را وارد کار کرده‌ایم و سرمایه‌گذاری و قراردادهای مشارکتی خوبی در سطح شهر منعقد گردیده است.

رهنما تصریح کرد: قرارداد مشارکتی احداث شهربازی تپه قلات، قرارداد مشارکتی امور تبلیغاتی شهر، قرارداد رستوران تالار شهرداری و چند قرارداد دیگر از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر نیز در حال انعقاد قرارداد برای اجرای مجموعه سرپوشیده تفریحی سرگرمی کودکان و نوجوانان در پارک بندان و اجرای کارخانه آسفالت شهرداری هستیم.

شهردار سی‌سخت تصریح کرد: با این‌که جمعیت شهر سی‌سخت 8 هزار نفر بوده ولی خدمات‌دهی این شهرداری به اندازه یک شهر 30 هزار نفری است از این رو اعتبارات تخصیصی به این شهرداری جوابگوی نیازهای این شهر نیست.

رهنما افزود: با توجه به این‌که این شهر توریستی است، در بسیاری از مواقع جمعیتی سه تا چهار برابر جمعیت این شهر گردشگر و مسافر به آن سفر می‌کنند و به حتم زیرساخت‌هایی که باید فراهم شود باید با احتساب تعداد گردشگر و مسافر باشد.

وی عنوان کرد: در چند سال اخیر چندین پارک در شهر سی‌سخت احداث گردیده، از جمله پارک تپه قلات، پارک شهروند، پارک بندان، پارک جنگلی و پارک محله‌ای در دست اجرای بیدخونی که هنوز هم این شهر ظرفیت ایجاد پارک‌های جدید و زیبا را دارد که نیاز به مساعدت و کمک مسئولان شهرستانی و استانی است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول