اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

یک دهم اعتبارات عمرانی به خرید صنایع دستی اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از دستگاه‌های اجرایی خواست تا یک دهم اعتبارات عمرانی را بر اساس بند 119 بودجه سال گذشته به خرید محصولات صنایع دستی اختصاص دهند.

یک دهم اعتبارات عمرانی به خرید صنایع دستی اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سیف‌الله فرزانه صبح امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه سراسری صنایع دستی مازندران در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان واقع در قائمشهر با اشاره به حضور 26 استان و حضور 120 هنرمند از سراسر کشور در این نمایشگاه، سازمان صنایع دستی را مظلوم‌ترین سازمان در زمان ادغام سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: با وجود ظلم به این سازمان، شاهد احیای مجدد آن و بروز استعدادهای از دست رفته در این بخش هستیم.

وی با انتقاد از مسئولان کارگروه توسعه صادرات که از سازمان گردشگری به جهت برگزار نکردن نمایشگاه صنایع دستی گله‌مند بودند، گفت: این افراد حتی یکبار برای بازدید از نمایشگاه نیامدند تا ببینند نمایشگاه چه دستاوردهایی داشته است.

این مسئول هدف از برگزاری نمایشگاه را تحقق شعار رهبری در حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی و نیز تشویق صنعت‌گران بخش صنایع دستی ذکر کرد.

فرزانه اشاره به توصیه استاندار مازندران در کارگروه اشتغال استان خطاب به دستگاه‌های اجرایی برای رعایت بند 119 بودجه سال گذشته اذعان داشت: بر اساس این بند دستگاه‌های اجرایی یک دهم اعتبارات عمرانی خود را به خرید محصولات صنایع دستی اختصاص دهند تا از هنرمندان این بخش برای ادامه فعالیت هنری حمایت شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول