اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان رباط کریم:

اختصاص به موقع اعتبارات در توسعه طرح‌های رباط کریم ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم بر توسعه طرح‌های عمرانی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: اختصاص به موقع اعتبارات در توسعه این طرح‌ها بسیار ضروری محسوب می‌شود.

اختصاص به موقع اعتبارات در توسعه طرح‌های رباط کریم ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم،‌ بیژن سلیمان‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: شهرستان رباط کریم نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان بود و می‌طلبد تا طرح‌های عمرانی و خدماتی بیشتری در این شهرستان اجرایی شود.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت و نیاز مردم به طرح‌های عمرانی و خدماتی باید تلاش خود را در رسیدن به اهداف دوچندان کنیم.

فرماندار رباط کریم گفت: کمبود برخی از خدمات در این شهرستان نارضایتی شهروندان را فراهم کرده و آنان را دچار مشکلاتی کرده است لذا باید تمهیدات اساسی به منظور حل مشکلات و کاهش نارضایتی مردم انجام داد.

سلیمان‌پور با اشاره به اینکه سهم امسال شهرستان رباط کریم از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تهران بیش از 200 میلیون ریال است، افزود: رباط کریم از حیث تخصیص اعتبارات درمیان شهرستان‌های استان بعد از تهران و ری، رتبه سوم را دارد.

رشد 84 درصدی اعتبارات رباط کریم نسبت به سال گذشته

فرماندار رباط کریم در ادامه سخنان خود از رشد 84 درصدی اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال، سهم شهرستان از اعتبارات ملی و استانی و دیگر ردیف‌ها، جذب و سر جمع اعتبارات را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات این شهرستان در پایان سال گذشته به 56 میلیارد تومان رسید، تصریح کرد: از این مبلغ تا کنون 47 میلیارد تومان جذب شده است و میزان جذب رباط کریم از محل ردیف‌های ملی هم قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول