اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال سفرهای غیرمنتظره استاندار اردبیل

صابری از مصلی و تصفیه‌خانه اصلاندوز بازدید کرد

خبرگزاری فارس: در ادامه سفرهای سرزده و چراغ خاموش استاندار اردبیل از شهرهای مختلف، صابری این هفته از مصلی و تصفیه‌خانه آب شرب اصلاندوز بازدید کرد.

صابری از مصلی و تصفیه‌خانه اصلاندوز بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید که عصر جمعه روی داد، سیدحسین صابری از تکمیل تصفیه‌خانه آب شرب اصلاندوز تا هفته دولت و افتتاح آن در این ایام خبر داد.

وی با بیان اینکه مصلی‌های شهرهای مختلف استان به ویژه اصلاندوز در یک فازبندی مشخص اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در فاز اول بسیاری از مصلی‌های استان تا ماه رمضان امسال آماده بهره‌برداری عموم مردم شود.

در ادامه این سفر استاندار اردبیل از زمین کمپینگ و مسجد بین‌راهی شهر اصلاندوز بازدید کرد.

صابری همچنین از برخی از پروژه‌های شهر اصلاندوز و عمران شهری پارس‌آباد بازدید کرد و در جریان روند احداث بیمارستان 120 تختخوابی، مصلی و بهسازی جاده پارس‌آباد- اصلاندوز قرار گرفت.

وی در این بازدیدها در سخنانی بیان داشت: اکثر مصلی‌های استان با سازه‌های سبک و حداقل ستون داخل فضای شبستان در حال احداث است.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل با اشاره به طولانی بودن اجرای مصلی اصلاندوز قول داد؛ تا پایان امسال این پروژه در فضایی مناسب، زیبا و درخور شأن مردم و جایگاه نماز جمعه تکمیل شود.

* اولین بخشدار اسلام‌آباد پارس‌آباد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در سفر صابری به شهرستان پارس‌آباد بخشدار جدید شهر اسلام‌آباد معرفی شد.

استاندار اردبیل در مراسمی که به همین مناسبت در فرمانداری پار‌س‌آباد برگزار شد با اشاره به اینکه دولت چهره مناطق محروم کشور را متحول کرده گفت: به واسطه خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت‌های نهم و دهم، سیمای بسیاری از مناطق کشور متحول شده است.

صابری با بیان اینکه با رونق گرفتن بخش کشاورزی، سایر حوزه‌های اقتصادی منطقه هم رونق می‌گیرد عنوان کرد: بخش اسلام‌آباد به لحاظ برخورداری از شرایط مناسب اقلیمی، زمین حاصلخیز و منابع آبی مناسب زمینه لازم را برای توسعه، پیشرفت و عمران و آبادانی را دارد.

استاندار اردبیل ایجاد بخش اسلام‌آباد را در رشد و جهش اقتصاد این منطقه بسیار مهم دانست و ادامه داد: دولت با هدف توزیع بهینه و عادلانه خدمات و اعتبارات این منطقه را به بخش تبدیل کرد.

صابری ابراز امیدواری کرد؛ با تخصیص اعتبارات مناسب و اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی به‌زودی شاهد توسعه همه‌جانبه این بخش جدیدالتاسیس باشیم.

وی به برخی ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این بخش اشاره کرد و از بخشدار اسلام آباد خواست؛ از تمام ظرفیت‌ها برای رشد و پویایی این منطقه و رفع نیازها و مشکلات مردم بهره گیرد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود وحدت و اتحاد را در حل کاستی‌ها و گسترش منطقه بسیار اثربخش دانست و بر ایجاد و حفظ وفاق و یکپارچگی میان مردم و مسئولان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس‌آباد نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: تبدیل دهستان اسلام‌آباد به بخش از خواسته‌ها و نیازهای جدی مردم این منطقه بود که با تحقق آن زمینه برای عمران و آبادانی و نیز تحول اساسی سیمای این شهر فراهم شد.

ولی کریمی با بیان اینکه تعداد 64 روستا در تابعیت این بخش هستند افزود: با تاسیس بخش جدید اسلام‌آباد تعداد بخش‌های پارس‌آباد به چهار بخش افزایش یافت.

در پایان این مراسم محمدحسین نوری به عنوان نخستین بخشدار بخش اسلام‌آباد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با تاسیس بخش اسلام‌آباد که دارای 64 روستا است تعداد بخش‌های تابعه پارس‌آباد به چهار بخش رسید.

براساس مصوبه دولت، بخش اسلام‌آباد به مرکزیت شهر اسلام‌آباد از ترکیب دهستان‌های اسلام‌آباد به مرکزیت روستای اسلام‌آباد جدید و دهستان شهرک به مرکزیت روستای شهرک غرب در تابعیت شهرستان پارس‌آباد ایجاد شد.

همچنین، مرکز دهستان قشلاق شمالی از توابع بخش مرکزی شهرستان پارس‌آباد استان اردبیل از روستای اسلام‌آباد قدیم به روستای اولتان و نام دهستان قشلاق شمالی تابع بخش مرکزی شهرستان پارس‌آباد نیز به اولتان تغییر یافت.

انتهای پیام/ن10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول