اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

ازدواج آسان حلال بسیاری از معضلات کنونی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: خانواده‌ها باید ازدواج آسان را در دستور کار قرار دهند چراکه با این امر بسیاری از مسائل حل می‌شود.

ازدواج آسان حلال بسیاری از معضلات کنونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا بعد از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهار در محل مدیریت آموزش و پرورش اظهار داشت: این شورا بالاترین شورایی است که در خصوص مسائل اجتماعی و فرهنگی تصمیم‌گیری می‌کند و در سطح جامعه تأثیرگذار است.

وی گفت: باید مسائل و مشکلات اجتماعی در این شورا بیان و با راهکاری مناسب در جامعه جاری شود. 

امام جمعه بهار اضافه کرد: یکی از مشکلات امروز جامعه روابط ناسالم دختران و پسران است که استفاده از ماهواره به عنوان یک آسیب اجتماعی بر این امر دامن زده است.خانواده‌ها باید ازدواج آسان را در دستور کار قرار دهند چراکه با این امر بسیاری از مسائل حل می‌شود.

حاتم‌نیا اظهار داشت: امروز دشمن از طریق فرهنگی وارد جنگ شده و جوانان را هدف قرار داده که ما باید برنامه‌های فرهنگی را گسترش دهیم و مسئولان نیز هوشیارانه گام بردارند و به مسائل دینی توجه کنند.

فرماندار بهار نیز گفت: با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده باید فرهنگسازی لازم صورت گیرد تا مردم از کالاهای ایرانی استفاده کنند تا علاوه بر حمایت از سرمایه ایرانی، اشتغال جوانان نیز فراهم شود.

نصرت‌الله گلکارزاده اضافه کرد: شهرستان بهار در رابطه با عدم ارتباط ناسالم دختران و پسران در بین شهرستان‌های استان نمره قابل قبولی دارد.

وی اظهار داشت: بحث ماهواره و موبایل آسیب جدی در جامعه است که باید خانواده‌ها بر این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم ارتباطات ناسالم جزئی را در شهرستان کنترل و مهار کنیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول